וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אחד הניצחונות הדרמטיים של המועדון"

הזהובים חגגו את הניצחון על רמת השרון, אבל יודעים: "אשדוד יקבלו בראש על הבושות שהם עשו, לא יהיה קל מולם"

one

בני יהודה הצליחה לטפס אמש (שבת) אל מעל הקו האדום בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות, לאחר שניצחה בחוץ 0:1 את הפועל ניר רמת השרון. משמעות הניצחון היא שבמחזור האחרון, שייערך בשבוע הבא, גורלה של הקבוצה יהיה בידיה ואם תנצח את מ.ס. אשדוד היא תשרוד בליגת העל לאחר אחת העונות הכי גרועות בתולדות המועדון.

למרות הניצחון, ביקש המאמן יוסי אבוקסיס משחקניו שלא לצאת בחגיגות מיותרות, שכן המשימה טרם הושלמה. אבוקסיס הזכיר לשחקניו שיש עדיין משחק נוסף שצריך לעבור.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
בני יהודה תהיה תלויה בעצמה. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

"קשה להסביר במילים את הניצחון שעשינו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, ?היה עלינו לחץ מטורף שהורגש בכל פינה במועדון במהלך השבוע והיו שחקנים שהגיעו לחוצים מאוד, חלקם אפילו בפאניקה מהמשחק הזה. אנחנו צריכים להגיד תודה ענקית לקהל המדהים שלנו, שידע להתגייס ונתן תצוגת עידוד שדחפה אותנו לניצחון הזה. כשיצאנו מחדר ההלבשה וראינו את כל האצטדיון צבוע בכתום, ידענו שאין מצב שנפסיד את המשחק הזה ואין ספק שזה אחד הניצחונות הכי דרמטיים בתולדות המועדון".

במחזור הקרוב יחסר המאמן יוסי אבוקסיס את הקשר ליאור צעירי, שמורחק בגין צבירת כרטיסים צהובים, כאשר עוז ראלי שלא שיחק אמש בשל הרחקה, צפוי לחזור להרכב. בקבוצה החמיאו לשוער הניגרי דלה איינוגבה, שגילה יכולת טובה בין הקורות ושמר על רשת נקייה. גם שחקני חוליית ההגנה קיבלו מחמאות רבות על משחק כמעט ללא טעויות בחלק האחורי.

"בסיום המשחק השמחה הייתה מאופקת", אמר שחקן נוסף בקבוצה, "קשה היה לנו לחגוג את הניצחון, כי אנחנו יודעים ששום דבר עדיין לא נגמר. אשדוד בטח יקבלו בראש השבוע בתקשורת על הבושות שהם עשו אתמול ולכן הם יבואו בטירוף כדי לנסות ולתקן. בטוח לא יהיה משחק קל כמו שכולם חושבים. מצפה לנו מלחמה נוספת של 90 דקות, אבל אין לנו ברירה, כי אם אנחנו רוצים להישאר בליגה יש לנו רק אפשרות אחת והיא לנצח את המשחק הזה".

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהקבוצה תעמוד לדין לאחר שאוהדיה השליכו חפצים וירקו לעבר מאמן רמת השרון חיים שאבו. הדיון יתקיים ביום חמישי.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully