וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גנגאן זכתה בגביע עם 0:2 על ראן

כמו ב-2009, הקבוצה הצנועה ניצחה בדרבי במעמד הגמר והניפה גביע שני בתולדותיה. מרטינס פריירה ויטבארה כבשו

שחקני גנגאן עם הגביע הצרפתי. רויטרס
ההיסטוריה חוזרת. שחקני גנגאן מניפים בסטאד דה פראנס/רויטרס

ההיסטוריה חזרה על עצמה: כמו ב-2009, גנגאן שוב זכתה בגביע הצרפתי על חשבונה של ראן השכנה. קבוצת התחתית, שלפני חמש שנים הניפה את הגביע הראשון בתולדותיה כשהייתה בליגה השנייה עם 1:2 בגמר, עשתה זאת הפעם עם 0:2 משכנע בדרבי של חבל בריטני בסטאד דה פראנס, וחגגה תואר שני עם אוהדיה הנלהבים שעשו את הדרך על טרקטורים.

גנגאן הייתה עדיפה במחצית הראשונה, ובדקה ה-37 באה על שכרה עם שער נהדר. קלודיו בובו הגביה מצד ימין, השוער בנואה קוסטיל הדף בתוך הערבוביה ברחבה, אך היישר לג'ונתן מרטינס פריירה שהפציץ מהאוויר פנימה. שער ראשון של המגן הימני בשנתיים שלו בגנגאן - איזה תזמון.

אוהדי גנגאן בגמר הגביע הצרפתי. AP
יהיו בליגה האירופית. אוהדי גנגאן חוגגים/AP

ראן נותרה בהלם בסיום המחצית וגם חזרה באותה צורה מההפסקה. אז גנגאן הענישה. אחרי 50 שניות במחצית השנייה, סטיבן לאנז'יל הגביה משמאל ומוסטפה יטבארה נגח באין מפריע לקרקע ופנימה מארבעה מטרים. שער שמיני בשישה משחקים ליטבארה - מלך שערי הגביע הצרפתי שהבטיח את התואר.

גם כניסתו של נלסון אוליביירה לא הועילה לראן, שפשוט קפאה במעמד הגמר וחותמת עונה מאכזבת מאוד, שכן בליגה היא מדורגת במקום ה-15, עדיין זקוקה לנקודה כדי להבטיח הישארות וביום רביעי צפויה להיות ניצבת בחגיגות האליפות של פריס סן ז'רמן. גם גנגאן עדיין לא בטוחה במקומה ומקדימה בארבע נקודות בלבד את הקו האדום, אך היא תגיע למחזור הבא מול מונאקו שמחה ומאושרת. הקבוצה של ז'ולסן גורבנק הבטיחה כמובן כרטיס לליגה האירופית ותפגוש את פ.ס.ז' בסופרקאפ שצפוי להיערך בבייג'ינג ולפתוח את העונה הבאה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'ונתן מרטינס פריירה שחקן גנגאן חוגג. AP
שער בכורה בגנגאן, ועוד בגמר הגביע. ג'ונתן מרטינס פריירה/AP
ז'וסלן גורבנק מאמן גנגאן. רויטרס
תואר ראשון כמאמן. ז'וסלן גורבנק/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • גנגאן
  • ראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully