וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:1 לנהריה על עפולה בגמר הפלייאוף

3.5.2014 / 22:30

אנדרס ברמן החטיא לייאפ על הבאזר ונתן לקבוצה של רועי חגאי ניצחון 77:78 ואת ההובלה בסדרה. 22 נקודות לנייט מילר

שחקן עירוני נהריה עידו סטולרו. ברני ארדוב
עידו סטולרו ונהריה שרדו מותחן במשחק הראשון בגמר הפלייאוף/ברני ארדוב

עירוני נהריה עלתה הערב (שבת) ליתרון 0:1 בסדרת גמר הסל בליגה הלאומית כשגברה 77:78 על הפועל עפולה בתום משחק דרמטי. הקבוצה של רועי חגאי, שרחוקה כעת שני ניצחונות מעלייה לליגת העל, הוליכה כבר ביתרון 15 בסוף המחצית הראשונה, אך עפולה של רמי הדר חזרה ועלתה ליתרון ברבע האחרון, ויכלה אף לנצח את המשחק אך החטיאה זריקה נוחה בשניה האחרונה. המשחק השני בסדרה ייערך ביום רביעי בעפולה.

הלחץ לא השפיע על שתי הקבוצות שהציגו משחק התקפה טוב מהפתיחה, כשריצת 4:12 של נהריה בסוף הרבע הראשון בהנהגת דינמה אודיקוסה נתנה לה יתרון 20:27 אחרי 10 דקות של משחק. ההגנה של נהריה נראתה מצוין ברבע השני, ניצלה איבודי כדור של היריבה מהעמק וברחה ליתרון 31:46 במחצית.

עפולה פתחה את הרבע השלישי בריצת 7:19, בעזרת דקות נהדרות של רוברט סאלי וג'ף אלן ומחקה את היתרון של נהריה. שלשות של עידו סטולרו שמרו על היתרון של נהריה, אבל ג'ף אלן במהלך גדול הוריד את היתרון של הסגולים בסוף הרבע השלישי ל-59:61 בלבד.

סאלי המצוין הצליח להעלות את עפולה ליתרון ברבע האחרון, אך נייט מילר התעורר והוביל ריצת 3:12 שנתניה לנהריה יתרון 6. עפולה לא ויתרה, וגל חלמיש השווה דקה ורבע לסיום. ביתרון נקודה לנהריה, 16 שניות לסיום, החטיא נייט מילר שתי זריקות עונשין, עפולה קיבלה הזדמנות לנצח על הבאזר, אבל אנדרס ברמן החטיא לייאפ ובסיום 77:78 דרמטי לנהריה.

נייט מילר הוביל את קלעי נהריה עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, דינמה אודיקוסה הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים ואנטון שוטבין היה הקלע השלישי בספרות כפולות במדי הסגולים עם 10 נקודות. בעפולה הצטיין רוברט סאלי עם 26 נקודות, ג'ף אלן הוסיף 24 ו-12 ריבאונדים, וגל חלמיש הצעיר קלע 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully