וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ריקן ואסולין כבשו, תמוז, כיאל ואוחיון בישלו

שער חמישי העונה לקשר ציריך (1:2 על תון), קשר הרקולס הבקיע והפסיד (3:2 למורסיה). מויאל חגג אליפות עם שריף

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג שער משמאל( לצד צ'רלי אוסטין). GettyImages
וויגאן בשלב הבא. יוסי בניון עם צ'רלי אוסטין/GettyImages

יוסי בניון סיים היום (שבת) את העונה הסדירה עם ק.פ.ר בליגת המשנה, כשפתח בהרכב ושיחק 76 דקות בניצחון החוץ 2:3 על בארנסלי. ק.פ.ר כבר הבטיחה עוד קודם לכן את המקום הרביעי ולכן תפגוש בפלייאוף את וויגאן, מחזיקת הגביע לשעבר שהפסידה 4:3 לבלקבורן ובכל זאת סיימה חמישית.

מי שהשתחל לפלייאוף ממש ברגע האחרון ובצורה דרמטית במיוחד, הוא אוסקר גרסיה. מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, המדריך כיום את ברייטון, ניצל את ה-2:2 של רידינג מול ברנלי ועקף אותה בזכות שער ניצחון של הארגנטינאי לאונרדו אוז'ואה, שהשלים מהפך וקבע 1:2 בדקה ה-90 בחוץ מול נוטינגהאם. ברייטון תשחק בפלייאוף מול דרבי קאונטי. כזכור, לסטר סיטי וברנלי עלו אוטומטית לפרמיירליג.

אוסקר אמר בסיום: "כמאמן אלו כנראה היו 90 הדקות הכי מטורפות שלי בכדורגל. נלחמנו עד הסוף ומגיע לשחקנים שלי להיות כאן ומגיע להם להיות בפלייאוף. הם נתנו את הכול מתחילת העונה. לא רציתי לדעת מה התוצאה במשחק של רדינג. היתה לי הרגשה שהשחקנים ידעו, אבל רציתי שקודם כל ננצח ואז נראה הלאה".

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון עם סטיבן וורד. Tony Marshall, GettyImages
90 דקות מטורפות. אוסקר גרסיה בסיום/GettyImages, Tony Marshall

* אבי ריקן (81 דקות) כבש את שער הליגה החמישי שלו העונה, כשציריך ניצחה בחוץ 1:2 את תון במסגרת המחזור ה-32 בליגה בשוויץ. ארבעה מחזורים לסיום העונה, ציריך עדיין עם סיכוי לתפוס את המקום הרביעי (שלוש נקודות הבדל) ולהגיע לליגה האירופית.

* גיא אסולין שיחק 90 דקות בהרכב הרקולס ואף כבש בדקה ה-42, אך קבוצתו הפסידה בביתה 3:2 למורסיה ונותרה מתחת לקו האדום בליגה הספרדית השנייה.

* בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-83 ובחלוף ארבע דקות בישל את השער החמישי לכריס קומונס ב-2:5 הביתי של סלטיק על אברדין. כיאל רשם את האסיסט הראשון שלו העונה יום לאחר שחגג יום הולדת 26, סלטיק שלו עם 95 נקודות ו-30 יתרון על פני אברדין השנייה. ניר ביטון הפצוע לא היה בסגל.

* טוטו תמוז סחט פנדל ובישל בניצחון 0:3 של פטרולול פלוישטי בחוץ על פולי טימישוארה. החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות, השיג פנדל בדקה ה-19 אותו הבקיע חואן אלבין ולאחר מכן סידר לאורוגוואי שער שני בדקה ה-39. ז'ראלדו אלבס הפורטוגלי חתם בדקה ה-45, ופטרולול עלתה למקום השני בטבלת הליגה הרומנית.

* קובי מויאל לא נכלל בסגל של שריף טירספול, מכיוון שהקבוצה הבטיחה עוד אתמול את האליפות ה-13 שלה במולדובה, בעקבות התיקו של טירספול השנייה. למרות זאת, שריף השיגה עוד ניצחון, הפעם 0:2 בחוץ על קוסטולני. מויאל אמר לוואלה! ספורט: "מאושר מאוד שלקחנו אליפות. זו שנה ראשונה שלי בחו"ל, שיחקנו המון משחקים בכמה מפעלים. עכשיו יש לנו חצי גמר גביע ביום רביעי, אני מקווה לזכות בדאבל".

* דן מורי פתח בהרכבה של ויטסה, שיחק כמגן שמאלי בהופעה הרביעית שלו העונה והיה שותף להפסד 2:1 מול אוטרכט במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה ההולנדית. ויטסה סיימה שישית ותשחק בפלייאוף על הליגה האירופית.

* חנן ממן סיים את התקופה שלו בבוורן עם 90 דקות במשחק האחרון שהסתיים בהפסד ביתי 1:0 לאוסטנד. רמי גרשון פתח גם הוא והוחלף בהפסקה.

* רוברטו קולאוטי שיחק 90 דקות בהפסדה התשיעי ברציפות של אנורתוזיס פמגוסטה, 2:1 לאומוניה ניקוסיה. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-46 ובישל את השער המצמק לפאולו ז'ורז', עמית בן שושן לא שיחק.

* דודו ביטון לא נכלל בסגל של אלקורקון, שניצחה 0:1 את ספורטינג חיחון והתקרבה להבטחת הישארות בליגת המשנה בספרד.

* עודד גביש לא היה בסגל של ורוצלאב שסיימה ב-0:0 בחוץ מול פיאסט גליביצה בליגה הפולנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully