וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "סדרה קשה מול קבוצה מהטובות בליגה"

3.5.2014 / 11:35

מכבי חיפה דרוכה לפני סדרת הפלייאוף נגד נס ציונה (20:35, פריצות ב-ספ' 5). קוז'יקרו: "עבדנו קשה כדי לזכות בביתיות"

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי/קובי אליהו

מכבי חיפה תארח הערב (20:35, פריצות בספורט 5) את עירוני נס ציונה למשחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של דני פרנקו מגיעה להתמודדות אחרי הפסד במחזור הנועל של הבית העליון למכבי תל אביב, ובידיעה שהכתומים הצליחו להקשות עליהם ברוממה בסיבוב השני, אחרי שניצחו אותם בנס ציונה בצורה משכנעת בסיבוב הראשון. בחיפה מקווים כי מעל 3,000 צופים יגיעו למשחק לאחר משחק הכדורגל נגד הפועל תל אביב.

שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו עם מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
מתכונן להפתעות של נס ציונה. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו מצפים ודרוכים לקראת פתיחת הפלייאוף", אמר המאמן דני פרנקו לקראת ההתמודדות, "יש לנו יריבה שאנחנו מעריכים עם מאמן מצוין שמכין לנו כמה הפתעות קטנות. אנחנו קבוצה שמחה ומלוכדת ועשינו עונה נהדרת. עכשיו יש לנו אתגר חדש, ואנחנו יודעים מה נדרש מאיתנו בכדי להמשיך לנצח".

גם השחקנים הירוקים מגיעים דרוכים לסדרה: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה קשוחה שכבר ניצחה אותנו העונה", אמר עידו קוז'יקרו: "עבדנו קשה מאוד כדי להיות בין ארבע הראשונות וכדי שיהיה לנו את יתרון הביתיות. אני מאמין בקבוצה שלנו שהוכיחה את עצמה לאורך כל העונה". דגן יבזורי הוסיף: "אנחנו הולכים לסדרה קשה מול קבוצה שכבר הוכיחה שהיא מהטובות בליגה. נצטרך להגיע דרוכים וחדים כדי לשמור על הבית במשחק הראשון".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully