וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנ' סיטי כבשה את הפסגה, פולהאם וקרדיף ירדו

הסיטיזנס ניצחו 2:3 את אברטון וחלפו על פני ליברפול בזכות הפרש שערים עדיף. אגוארו ודז'קו (צמד) כבשו. הארגנטינאי נפצע והוחלף. סנדרלד הדהימה עם 0:1 על מנ' יונייטד

אדין דז'קו חוגג עם שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חגיגות האליפות? שחקני סיטי בטירוף/GettyImages

המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך וסיפק מהפך בפסגה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 2:3 את אברטון בחוץ ועלתה למקום הראשון על חשבון ליברפול בזכות הפרש שערים עדיף, כאשר המייטי רדז יצטרפו למעגל המשחקים רק ביום שני עם משחק חוץ מול קריסטל פאלאס. עוד לפני כן, ווסטהאם הבטיחה הישארות עם 0:2 בדרבי על טוטנהאם השישית. מנצ'סטר יונייטד חזרה לסורה עם הפסד 1:0 ביתי מול סנדרלנד, שנשארה כמעט סופית בליגה. פולהאם (הובסה 4:1 מול סטוק סיטי) וקרדיף (הובסה 3:0 מול ניוקאסל) ירדו לליגת המשנה.

המשחקים שנותרו לסיטי וליברפול עד תום העונה:

מנצ'סטר סיטי: אסטון וילה (בית), ווסטהאם (בית)

ליברפול: קריסטל פאלאס (חוץ), ניוקאסל (בית)

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מול שחקן אברטון ג'ון סטונס. GettyImages
כבש אבל נפצע והוחלף. אגוארו/GettyImages

אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:2

גבירותיי ורבותיי, מהפך: מנצ'סטר סיטי השלימה הערב את הקאמבק שלה ועלתה למקום הראשון עם ניצחון חוץ קריטי על אברטון. הסיטיזנס שתלויים בעצמם השווו את מאזן הנקודות שלהם לליברפול אך כבשו את הפסגה בזכות הפרש שערים עדיף. המייטי רדז ישחקו ביום שני מול קריסטל פאלאס, אך אם סיטי תנצח את שני המשחקים שנותרו לה בבית מול אסטון וילה ו-ווסטהאם היא תהיה אלופה.

הרבה ספקולציות היו לפני המשחק הזה שגרסו שאברטון תפסיד בכוונה כדי לא לעזור ליריבה העירונית השנואה שלה, אבל המשחק הזה החל מצוין מבחינת הטופיז שעלו ליתרון מוקדם עם בעיטה נהדרת לחיבורים של רוס בארקלי הצעיר (11). אולם, שערים של אגוארו וצמד של דז'קו הבטיחו לסיטי את שלוש הנקודות והניצחון כשלוקאקו רק מצמק לקראת הסיום. אגב, אגוארו מתח שריר במהלך המחצית הראשונה והוחלף על ידי פלגריני שיקווה לקבל אותו במשחקים הבאים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
- שחקן מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו חוגג. AP
סידר לסיטי מקום בפסגה. דז'קו/AP

המשחק נפתח נהדר מבחינתה של אברטון שעלתה ליתרון אחרי 11 דקות בזכות שער פשוט נפלא של הכישרון הצעיר שלה רוס בארקלי. לייטון ביינס החל את המהלך מצד שמאל, נייסמית' השאיר בנגיעה לבארקלי שבעט כדור מסובב שנעצר רק בין חיבורי הקורות של הארט. 0:1 מהיר לאברטון, בגודיסון פארק וגם באנפילד חוגגים.

בדקה ה-22 הגיע השוויון של סיטי אחרי לחץ מתמשך. יאיא טורה המצוין הכניס כדור עומק לסרחיו אגוארו שחדר לרחבה ותחת הלחץ הפציץ כדור שטוח לפינה הקרובה ופנימה. 1:1 בגודיסון פארק. המהפך הושלם בדקה ה-43, לאחר שאדין דז'קו נבלם פעם אחת על ידי טים הווארד, אך בהמשך ההתקפה הגיע ראשון להגבהה של ג'יימס מילנר, ונגח פנימה כדי לקבוע 1:2 לסיטיזנס.

ג'ו הארט הציל את סיטי מספיגה עם פתיחת המחצית השנייה, אבל אחרי שלוש דקות אדין דז'קו השלים צמד וקירב את סיטי לניצחון. יאיא טורה הכניס כדור עומק לנאסרי שמצד שמאל יישר למרכז ודז'קו גלגל מקרוב לרשת. 1:3 לסיטי.

בדקה ה-67 אברטון חזרה למשחק הזה עם שער מצמק. לייטון ביינס המגן השמאלי המצוין הרים מצד שמאל, רומולו לוקאקו הגיע לפני הגנת סיטי ונגח לרשת של הארט. 2:3 לסיטי.

שחקן אברטון רוס בארקלי מול שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה. GettyImages
שער מרהיב. בארקלי/GettyImages

ווסטהאם - טוטנהאם 0:2

בפעם השלישית העונה, הפטישים ניצחו בדרבי ומנעו מהיריבה המושבעת להיצמד לאברטון בקרב על המקום החמישי. ווסטהאם הייתה צריכה את הנקודות כדי להבטיח סופית הישארות בפרמיירליג, וסגרה את הסיפור עוד במחצית הראשונה. יונס קאבול הורחק בדקה ה-25 וטוטנהאם שילמה מיד את המחיר. נגיחה של אנדי קארול בדקה ה-27 חדרה פנימה בזכות פגיעה בחלוץ הצעיר הארי קיין, ובדקה ה-44 היה זה סטיוארט דאונינג שבעט כדור חופשי מתחת לחומה וחגג שער ליגה ראשון מאז ה-10 מרץ 2013. אז, אגב, הוא היה עדיין שחקן ליברפול והבקיע מול אותה טוטנהאם.

סטיוארט דאונינג שחקן ווסטהאם חוגג (מימין). רויטרס
שער ראשון אחרי יותר משנה. סטיוארט דאונינג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 1:0

מחזור אחד בדיוק החזיקה האופוריה של ריאן גיגס ויונייטד. בשבוע שעבר האלופה היוצאת הביסה את נוריץ', אבל הפעם היא חזרה לסורה והובכה קשות בבית מול החתולים השחורים, שממשיכים בחודש הקסום שלהם ועשו עוד צעד ענק בדרך להישארות בליגה. סבסטיאן לארסון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-30, אחרי שהמשיך מהאוויר בצורה מצוינת הגבהה של קונור וויקהאם הלוהט. ויין רוני הפצוע לא היה בסגל וגם כניסתם של רובין ואן פרסי ודני וולבק לא עזרה ליונייטד, שתסיים את העונה שביעית בלבד.

ריאן גיגס מנג'ר זמני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
האופוריה החזיקה שבוע. גיגס/GettyImages

סטוק סיטי - פולהאם 1:4

הקוטג'רס, שנאבקו עד היום על חייהם בליגה, הגיעו למשחק במומנטום טוב ואחרי הפסד בודד בארבעה מחזורים, אבל התפרקו לחלוטין מול הפוטרס וירדו סופית. פיטר אודמווינגה כבש ראשון לסטוק סיטי (39), מרקו ארנוטוביץ' (54), אוסמה עסאידי (73) וג'ונתן וולטרס (82) הוסיפו. קירן ריצ'רדסון רק צימק (80). פולהאם ירדה אחרי 13 שנה.

אסטון וילה - האל סיטי 1:3

שתי הקבוצות הגיעו בידיעה שניצחון ירגיע אותן מאוד והמארחת ידעה לצאת עם מלוא הנקודות בזכות דקות גדולות של אנדראס ווימן לקראת סיום המחצית הראשונה. אשלי ווסטווד כבש לוילה כבר בדקה הראשונה, ג'ורדן בוורי איזן בשער עצמי ואז ווימן חגג צמד מהיר, בדקות 41 ו-45, שהכריע את המשחק.

ניוקאסל - קרדיף 0:3

גורלם של הוולשים כנראה נחרץ כבר בשבוע שעבר אחרי התבוסה 4:0 לסנדרלנד. הערב הם ירדו רשמית עם עוד הופעה מביכה. המגפאייז, שאוהדים רבים שלהם יצאו מהאצטדיון כמחאה נגד הבעלים מייק אשלי בדקה ה-69, השאירו מאחור את התקופה הקשה וחגגו משערים של שולה אמאובי (18), לואיק רמי (87) וסטיבן טיילור (90).

משחק נוסף:

סוונסי - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: ריקי למברט (90)

שחקני קרדיף סיטי. GettyImages
יאללה, ביי. שחקני קרדיף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully