וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הזאר לא מקריב את עצמו לטובת הקבוצה"

אחרי הביקורת של הקשר הבלגי, הגיעה התשובה של מאמן צ'לסי: "הוא לא מוכן להילחם בהגנה". צפו במסיבת העיתונאים

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. Shaun Botteril, GettyImages
צרות בגן עדן? מוריניו והזאר/GettyImages, Shaun Botteril

ההפסד הכואב לאתלטיקו מדריד שהביא איתו הדחה בחצי גמר ליגת האלופות ערער את צ'לסי, וגרם לשלל ביקורות מבפנים ובמחוץ. לאחר שאדן הזאר השמיע את דעותיו נגד סגנון המשחק של ז'וזה מוריניו ("צ'לסי לא בנויה לשחק כדורגל, לפעמים מבקשים ממני לעשות הכל לבד"), הגיעה היום (שישי) התשובה של המנג'ר הפורטוגלי, והיא ישירה מאוד.

"הקשבתי לראיון", אמר מוריניו. "לא היה משהו יוצא דופן במה שהוא אמר. כשהערות כאלה מגיעות משחקן כמו אדן זה נורמלי, כי הוא לא מסוג השחקנים שמקריבים את עצמו עבור הקבוצה. בדרך כלל הערות כאלה מגיעות משחקנים כמוהו, אלה שלא יכולים לפתור בעיות כפי שהיו לנו בשער הראשון. הוא לא שחקן מהסוג שמוכן להילחם עבור המגן השמאלי שלו. אם מסתכלים על השער הראשון של אתלטיקו, מבינים לגמרי איפה היתה הטעות ולמה ספגנו את השער. אני לא מרוצה מהיכולת ההגנתית שלו, וזה מה משהו שניסיתי לפתור כל העונה".

אל מצעד המאוכזבים מהעונה של צ'לסי הצטרף היום דויד לואיז, שאמר: "אפשר להגיד שהעונה הזאת היא חרא, אם המועדון הגדול הזה לא יזכה בתארים. אנחנו צריכים להיות גברים ולהילחם. גם העונה בה זכינו בליגת האלופות היתה חרא עד הרגע ההוא, ואז בסוף סיימנו עם שני תארים".

צפו במסיבת העיתונאים בה תקף מוריניו את הזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully