וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: גלבוע ביד אליהו, נס ציונה ברוממה

2.5.2014 / 15:53

משחקי רבע גמר הפלייאוף ימשיכו. הצהובים יארחו את הקבוצה של דרוקר (20:40, ספ' 5), שחקניו של פרנקו יפגשו את הכתומים

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
הפלייאוף מתחיל. בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (20:40, ספורט 5)

הקבוצה של דיוויד בלאט סיימה את משחקי הבית העליון ביום שני עם ניצחון משכנע על מכבי חיפה, והיא מגיעה לרבע גמר הפלייאוף בידיעה שהיא הקבוצה העדיפה ואמורה לא להתקל בקשיים. במכבי היו מעוניינים לערוך את המשחק אמש, אך גלבוע/גליל סרבה, מאחר ונחתה רק ביום שלישי מפיינל פור הליגה הבלקנית שנערך בקוסובו. הצהובים ימשיכו לרשום למשחק את הסנטר הקרואטי אנדריאה ז'יז'יץ', שקלע 14 נקודות במשחק האחרון, משום שסופוקליס שחורציאניטיס, שהגיש ערעור על הרחקתו לשבעה משחקים, עדיין מושעה.

הקבוצה של שרון דרוקר אכזבה ביום ראשון האחרון בגמר הליגה הבלקנית עם הפסד ללבסקי סופיה, ואיבדה את התואר לאחר שתי זכיות רצופות. בגלבוע מודעים לפערי הרמות בין הקבוצות, אך זוכרים שבמשחק שנערך ביד אליהו בסיבוב השני הצליחו להקשות על הצהובים והפסידו רק בדקות האחרונות. דרוקר ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת פתיחת הפלייאוף כדי להשיב לפיני גרשון, שעודד את לבסקי בגמר הבלקנית, פעולה שהפתיעה לא מעט אנשים.

המספר הנוסף

8 - פעמים העונה קלע דשון סימס 18 נקודות ומעלה, ומנגד 7 פעמים קלע 8 נקודות ומטה.

12 - שלשות זרק דיוויד בלו בארבעת משחקי הליגה האחרונים, מתוכם קלע 8 פעמים.

64 - סדרות פלייאוף שיחקה עד היום מכבי תל אביב, והפסידה רק פעם אחת, לגליל עליון ב-1993.

יעמוד למבחן: עמית שמחון. אם גלבוע/גליל רוצה לרשום סנסציה ענקית, היא תצטרך את הקלע הישראלי שלה בכושר שאפיין אותו בבית התחתון, ולא בכושר מהעונה הסדירה.

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
הגיע המאני טיים. דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - עירוני נס ציונה (20:35, פריצות בספורט 5)

רצף הניצחונות המשכנע של הירוקים בבית העליון נקטע ביום שני האחרון ביד אליהו, אך במכבי חיפה מאמינים כי הם עדיין במומנטום חיובי לקראת רבע גמר הפלייאוף. בצוות המקצועי הכינו את השחקנים בצורה הטובה ביותר לקראת נס ציונה, שניצחה אותם במרכז בסיבוב הראשון והקשתה עליהם מאוד בסיבוב השני ברוממה, ויודעים שאם לא יצליחו לכפות עליהם את סגנון המשחק שמועדף על חיפה, ובנוסף יכפו מספר רב של איבודי כדור, הם צפויים למשחק קשה. בחיפה מקווים כי הקהל שיגיע לעודד את קבוצת הכדורגל במשחק המוקדם נגד הפועל תל אביב יעשה את דרכו לאחר מכן לאולם הכדורסל, כדי לנסות להוביל את הקבוצה לניצחון במשחק הראשון בסדרה.

הקבוצה של נדב זילברשטיין סיימה עונה פנטסטית מבחינתם בשבוע שעבר כשדורגו בסיום משחקי הבית התחתון במקום השישי המכובד. בנס ציונה מודעים לירידה ביכולת ובאנרגיות שאפיינו את הקבוצה בשבועות האחרונים אך מאמינים שלקראת הסדרה נגד חיפה יחזרו האנרגיות, ובתקווה שגם היכולת תחזור. בקבוצה מקווים כי פרסטון נואלס, אחד משחקני המפתח בניצחונות העונה, יחזור ליכולת טובה יותר, לאחר שקלע 5 נקודות בממוצע בלבד בארבעת המחזורים האחרונים. כ-150 אוהדים צפויים לעשות את הדרך מנס ציונה לרוממה כדי לנסות ולתת לקבוצה אווירה ביתית בחוץ.

המספר הנוסף

3 - פעמים בלבד בפלייאוף הישראלי הצליחה הקבוצה המדורגת שישת להדיח את הקבוצה המדורגת שלישי.

4.3 - חסימות בממוצע למשחק רושמת נס ציונה, הכי הרבה העונה בליגה, חיפה שנייה לה עם 3.9 חסימות בממוצע למשחק.

12 - סדרות פלייאוף שיחקה מכבי חיפה, והפסידה 9 מתוכן, כשבשמונת הסדרות הראשונות היא לא רושמת ולו ניצחון אחד.

יעמוד למבחן: דונטה סמית'. שחקן העונה בליגת העל ינסה לסחוב את קבוצתו פעם נוספת להישג מרשים, כשהיריבה הראשונה שעומדת בדרכו היא אחת הקשוחות בליגת העל.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully