וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "זו התקופה הכי יפה של העונה"

2.5.2014 / 14:38

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למשחק הראשון מול גלבוע גליל (ש', 20:40, ספ' 5). מצבו של שון ג'יימס ייבחן אחרי הפיינל פור

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דייויד בלאט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לפתיחת משחקי הפלייאוף מחר (שבת, 20:40, ספורט 5) מול הפועל גלבוע גליל. בקבוצה כועסים על המנהלת על כך שהמשחק לא הוקדם לחמישי, בגלל שהצהובים רצו לערוך משחק אימון עם יריבה מרוסיה לקראת הפיינל פור. ראשי מכבי רוצים להשאיר בכושר את סופוקליס שחורציאניטיס, אשר הושעה משבעה משחקי ליגה. הצהובים החליטו להגיש על כך ערעור.

בגליל עליון מודעים לפערים בין הקבוצות ומרוצים מעצם הגעתם לפלייאוף. המאמן דייויד בלאט אמר לקראת המשחק מחר: "הקבוצות עובדות קשה כל השנה בשביל הזכות הזו - לשחק בפלייאוף. זו התקופה הכי יפה ומעניינת של העונה. כל 8 הקבוצות שהעפילו נהנות מאיכויות שונות ורבות, וכולן הגיעו לכאן עם הרבה אמביציות. אנחנו במכבי מאוד שמחים ונרגשים להתחיל את הפלייאוף, ומכבדים את היריבה שלנו מהגליל, שעשתה השנה כמה דברים מאוד יפים".

שון ג?יימס, ששב ארצה, ממשיך את טיפולי הפיזיותרפיה והשיקום בארץ. אחרי הפיינל פור הוא צפוי להתחיל אימוני כדורסל, כשהצהובים ייבחנו את מצבו. המצב עם ג'יימס הוא סבוך מכיוון שלשחק ישנו חוזה עם מכבי. ג'יימס אף יטוס עם מכבי לפיינל פור במילאנו, אך כמובן לא ייטול חלק במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully