וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משהו קרה לרוי היברט, הוא חייב לראות פסיכולוג"

הסנטר הדועך של אינדיאנה ממשיך לעלות תהיות, פול ג'ורג' בסכנה ודוראנט מספק תשובה למבקרים. סיכום הלילה ב-NBA

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
העזתם לפקפק בו? דוראנט/AP

מספרי המשחק בין אוקלהומה סיטי לממפיס (84:104 לת'אנדר, שהשוו ל-3:3 בסדרה)

* קווין דוראנט הפציץ 36 נקודות, והשווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף.

* דורנאטולה סוף סוף הצליח להשתחרר מהשמירה ההדוקה של טוני אלן. עד המשחק הזה, הוא עומד 6 מ-26 ( 23.1%) בזמן שהפורוורד של ממפיס שמר עליו. הלילה הוא קלע מולו 5 מ-9 (55.9%).

* עוד נתון מסקרן בנוגע לדוראנט: לאורך ההיסטוריה, הדובים אפשרו לשחקן יריב להגיע ל-35 נקודות לפחות ב-10 מקרים. בשישה מהם, היה זה כוכב הת'אנדר.

* קווין דוראנט קלע 14 נקודות כבר ברבע הראשון. בכל ארבע הפעמים שהוא קלע 14 ומעלה במשחק פלייאוף קבוצתו ניצחה.

* דרק פישר ממשיך לשבור שיאים. הגארד של אוקלהומה סגר הלילה ניצחון 154 בפלייאוף, והשתווה לקארים עבדול ג'אבר האגדי במקום השני בטבלת כל הזמנים בליגה. פישר עוד עשוי לקבוע שיא חדש, כשחסרים לו שני משחקים כדי לעקוף את רוברט הורי.

היסטריה: הת'אנדר, הווריורס ואינדיאנה כפו משחק 7

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר דרק פישר. AP
פנה מקום, קארים. פישר/AP

מה הם אמרו על המשחק?

קווין דוראנט ספג לא מעט ביקורות מתחילת הפלייאוף, ביקורות שהגיעו לשיאן אתמול כשעיתון מקומי באוקלהומה סיטי כינה אותו "Mr.Unreliable", ובתרגום חופשי: אחד שאי אפשר לסמוך עליו ברגעי האמת. אז דוראנט לקח את הביקורת ללב, והתפוצץ עם 36 נקודות ו-10 ריבאונדים בדרך לכפות משחק שביעי כמעט במו ידיו, ולמנוע, לפחות עד למשחק הבא, הדחה של הת'אנדר מהסיבוב הראשון בפלייאוף לראשונה מאז 2010. "כשאנחנו באמת צריכים משהו, זה מגביר את רמת המוטיבציה שלנו. בסך הכל הגבנו למצב שאליו נקלענו".

"אתה לא מגיע להיות שחקן NBA ברמה כזו אם דברים חיצוניים מגבירים אצלך את המוטיבציה", הסביר מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס. "קווין גורם למוטיבציה שלו בעצמו. הוא ילד נהדר שעושה הכל עבור הקבוצה והארגון שאליהם הוא משתייך. הוא נותן לך את הכל".

"לפעמים אתה משחק כדי להוכיח שכל המבקרים שלך טעו", הוסיף קרון באטלר. "לקבוצה הזו יש אופי ורצון חזקים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רוי היברט, אינדיאנה פייסרס. AP
טוב יותר כמעודד מהספסל. היברט/AP

מספרי המשחק בין אטלנטה לאינדיאנה (הפייסרס השוו ל-3:3)

* רוי היברט ממשיך לרשום פלייאוף איום ונורא. אחרי שלא קלע נקודות גם הלילה, הוא הפך לאולסטאר השני שלא קולע בשני משחקי פלייאוף רצופים. האחרון? ג'ים קינג ב-1968.

* הפעם, לשם שינוי, היברט אפילו לא ניסה לזרוק לסל וסיים ללא נסיונות מהשדה. זו הפעם השנייה שזה קורה העונה, הראשונה הייתה מול מיאמי ב-11 באפריל.

* הסל האחרון של היברט בסדרה היה ברבע השני של משחק 4. מאז, עברו 101 דקות שלו על הפרקט ללא סל.

* אטלנטה תגיע למשחק המכריע באינדיאנפוליס עם מאזן לא מחמיא לאורך ההיסטוריה של 8:0 במשחקי 7 שנערכו בחוץ.

* מצד שני, גם הפייסרס לעולם לא הצליחו לחזור מפיגור 3:2 ולנצח סדרה. 10 פעמים הם הגיעו למשחק 7 לאחר פיגור כזה, ותמיד הפסידו.

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
חוסר אחריות תעלה לו במשחק 7? ג'ורג'/AP

מה הם אמרו על המשחק?

אז אינדיאנה חזרה לעניינים ונמנעה, לפחות בינתיים, מהדחה מביכה בסיבוב הראשון, אבל מחשבתה מוטרדת כעת בנושא אחר: האם היא תיאלץ להסתדר בלי פול ג'ורג' במשחק השביעי? במהלך המשחק ג'ורג' היל ומייק סקוט התעמתו, על הפרקט התפתחה מהומה, והמצלמות הראו שפול ג'ורג' ועוד חבר לקבוצה פסעו לתוך המגרש בלהט הרגע. כידוע, כניסה למגרש לשחקן ספסל דינה הרחקה מהמשחק הבא. על פי הדיווחים, הנהלת הליגה תבחן את הצילומים, אך מאמן הפייסרס פרנק ווגל בטוח: "קשה לי להאמין שתהיה איזשהי השעיה".

החולשה של רוי היברט, אגב, דורשת השוואה היסטורית: על פי נתוני ESPN, עברו 48 שנה מאז ששחקן אולסטאר סיים ללא נקודה שני משחקי פלייאוף ברציפות! בינתיים היברט מעמיד ממוצעים של 4.0 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק בסדרה ב-20.3 דקות. במשחקים 5 ו-6 הוא שיחק במצטבר 24 דקות. הפרשן סטפן איי סמית אמר: "היברט חייב לראות פסיכולוג, משהו קרה לו, הוא 2.13 מטר, לא קולע נקודה, לא לוקח ריבאונד, זה לא הגיוני". אולי בגלל זה פול ג'ורג אמר לפני המשחק ש"זה הזמן לשנות דברים, ולעבור להרכב נמוך".

מי שבכל מקרה יהיה שם במשחק 7, והיה שם כדי להציל את אינדיאנה גם במשחק הלילה הוא דייויד ווסט, שקלע 12 נקודות ברבע האחרון והבטיח ניצחון. "הוא הסלע שלנו, אין דרך אחרת להגדיר את זה", החמיא המאמן פרנק ווגל.

"אף קבוצה לא פשוט תשכב לנוח ותיתן לקבוצה שמולה לסיים לה את העונה", הסביר לו וויליאמס מהצד המפסיד. "אינדיאנה משחקת בסגנון כזה שהיא מעולם לא מוותרת. הם עשו עבודה נהדרת ונלחמו כמו אריות".

שחקני גולדן סטייט ווריורס ג'רמיין אוניל, סטפן קרי, דריימונד גרין. AP
האס של גולדן סטייט בסדרה. דריימונד גרין, משמאל, עם סטף קרי/AP

מספרי המשחק בין גולדן סטייט לקליפרס (הווריורס השוו ל-3:3)

* דריימונד גרין מסתמן כמפתח של גולדן סטייט בסדרה: כשהוא היה על הפרקט בששת המשחקים, קבוצתו רשמה בסך הכל +30 בנקודות. כשהוא לא על הפרקט, היא במינוס 57. פער של 87 נקודות בסך הכל.

* הווריורס נהנים מול הקליפרס בבית, כהרגלם. מאז תחילת עונת 2012-13, הם במאזן 1:5 מול הקליפרס במשחקי בית.

* מצד שני, יש לווריורס חתיכת היסטוריה שלילית למחוק אם ברצונם להעפיל לשלב הבא, מאחר שמאז 1948 היא לא ניצחה משחק 7 בחוץ.

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס, מול אנדרה איגוואדלה, גולדן סטייט ווריורס. AP
פול עם איגואדלה/AP

מה הם אמרו על המשחק?

רעשי הרקע של פרשת דונלד סטרלינג עדיין נשמעים היטב בקליפרס, ועכשיו כל הלחץ יתנקז למשחק בית אחד, שבו הבעלים הגזען לא יהיה, אך רוחו תורגש היטב. אם זה ישפיע עם הקליפרס לטובה או לרעה נראה בהמשך, אך מה שבטוח: כמו במשחק הלילה, זה הולך להיות קרב קשוח מהרגע הראשון.

"למרות על הרחשים מהצד, אנחנו הולכים למשחק 7", התגאה מאמן הווריורס, מארק ג'קסון. "אני אוהב את הסיכויים שלנו, כי יש לנו חבורה של שחקנים שתעשה כל מה שצריך כדי לנצח".

"זה מרגש, הרבה שחקנים אצלנו מעולם לא שיחקו משחק 7", הוסיף סטף קרי.

"זה היה אחד מאותם משחקים שמוכרעים על האסל, צריך לתת להם קרדיט", אמר מאמן הקליפרס דוק ריברס.

החדשות הרעות עבור הקליפרס הגיעו מכיוונו של ג'רמיין אוניל, שנפצע במהלך המשחק ולא חזר. הסנטר הוותיק סובל מכאבים, אבל ממש, ממש לא מתכוון להחמיץ את משחק 7. "רק אם אלוהים בכבודו ובעצמו ויגיד לי אישית, לא אשחק. לא אוותר על המשחק הזה".

"משחק 7 יהיה לא קל, אבל אנחנו מרגישים בעמדה טובה לנצח. אנחנו משחקים בבית, ונבוא בשיא המוכנות", הוסיף ג'מאל קרופורד, שסיים כטופ סקורר עם 19 נקודות.

מאמן לוס אנג'לס קליפרס, דוק ריברס. Marcio Jose Sanchez, AP
דוק ריברס/AP, Marcio Jose Sanchez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully