וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש-בני יהודה: "שחקנים יסיימו את המשחק עם סימנים אדומים"

הזהובים ינשרו ללאומית אם יפסידו (ש', 18:30, ספ' 1), צעירי וזמיר יפתחו בהרכב. שאבו: "תנו לבני יהודה לעשות את הרעש"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 8. רמת השרון ניצחה מחצית מהמשחקים, שניים נגמרו בתיקו ושניים בלבד נגמרו בניצחון של בני יהודה.

* כשרמת השרון מארחת יש לבני יהודה ניצחון אחד ושלושה הפסדים.

* מאזן השערים בין הקבוצות הוא 5-5 כשבני יהודה מארחת ו-5-5 כשרמת השרון מארחת, כלומר 10-10 בכללי.

* רמת השרון ניצחה השנה את בני יהודה פעמיים – כשבכל פעם הבקיעה את השער במחצית השנייה.

* אם יוסי אבוקסיס ישתף את כפיר אדרי במשחק ובני יהודה תפסיד, אדרי יוכל לציין חתיכת הישג בקריירה שלו: נוכחות על המגרש בשני משחקי הירידה האחרונים של הזהובים (במשחק הירידה הקודם של בני יהודה הוא שיחק במדי אשדוד).

* לירן ליאני שפט את בני יהודה 26 פעמים והזהובים השיגו אצלו רק 37.17 אחוזי הצלחה. ב-10 משחקי החוץ איתו המצב קטסטרופלי באמת: ניצחון אחד ו-16.67 אחוזי הצלחה.

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
שאבו: "תנו לבני יהודה לעשות את הרעש"/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל ניר רמת השרון

בהפועל ניר רמת השרון היתה אכזבה גדולה מהתבוסה לבית"ר ירושלים בטדי במחזור שעבר והעובדה כי הקבוצה יכולה היתה להבטיח עונה נוספת בליגה. במועדון יודעים כי המשחק מחר (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט 1) מול בני יהודה הוא 'משחק ההישרדות' של העונה הנוכחית ומתייחסים לכך בהתאם. אחד השחקנים אמר אמש: "ברור לכולם שהרבה שחקנים משתי הקבוצות הולכים לסיים את המשחק עם סימנים אדומים על הרגליים ובכל הגוף. תהיה מלחמת עולם על המגרש כי זה באמת משחק שאין ממנו דרך חזרה. הפסד מוריד את בני יהודה ליגה והיא באה עם 3,000 אוהדים שיטריפו אותה ואנחנו מתכוננים בהתאם. אין מה לעשות, זה מסוג המשחקים ששתי הקבוצות באות לפוצץ ולקחת נקודות בכל מחיר, רק שיהיה ספורטיבי ולא יגלוש מעבר לכך".

המאמן חיים שאבו עדיין לא החליט על ההרכב הסופי ומתלבט בחוד ההתקפה בין אמיר האדז'יץ' לקני סייף. סייף בכל מקרה יפתח בהרכב ואם ישחק בחוד ההתקפה יירד האדז'יץ' לספסל. עבור סייף יהיה זה משחקו האחרון העונה לאחר שבמחזור הסיום נגד עכו הוא ייעדר עקב כרטיסים צהובים. סייף יעזוב את רמת השרון בתום העונה.

המאמן חיים שאבו אסר על שחקניו לקראת המשחק וביקש לשמור על שקט: "תנו לבני יהודה לעשות את הרעש, אנחנו נבוא קטנים וננסה לגמור את הסיפור כמו שאנחנו יודעים", אמר שאבו לשחקנים. ברמת השרון הייתה ביקורת על כמות הכרטיסים הגדולה שקיבלה בני יהודה והתנהלות ההנהלה ואמרו כי "במשחק כזה היה צריך להביא את כל הילדים בעיר ולמלא את האיצטדיון בכחול, אבל יש אנשים שלא אכפת להם אם רמת השרון תישאר בליגה ואולי הם אפילו רוצים שהיא תרד. לצערם זה לא יקרה, לפחות לא על הדשא".

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הגרזן במבחן. רייכרט/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בני יהודה

בני יהודה השלימה הבוקר את הכנותיה לקראת אחד המשחקים הכי גורליים שהיו למועדון בשנים האחרונות. הזהובים יפגשו את הפועל רמת השרון בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון, תגזור את גורלה של הקבוצה לרדת לליגה הלאומית. התקופה האחרונה, בה כל משחק הוא דרמטי וחורץ גורלות, האווירה במועדון מתוחה מאוד ואפשר להרגיש את הלחץ בכל פינה ופינה. אמש זכו השחקנים למפגן תמיכה אדיר ויוצא דופן מכ-400 אוהדים, שהגיעו לאימון בשכונת התקוה, פרצו לכר הדשא וערכו מופע פירוטכניקה מרהיב, עם אבוקות כתומות, רימוני עשן, חזיזים ונפצים, תוך שהם מבקשים מהשחקנים לתת את הנשמה בשבת, כדי שבני יהודה לא תרד ליגה.

הבוקר הועברו כרטיסים נוספים מרמת השרון, למכירה עבור האוהדים הכתומים והמכירה תתבצע ב'קיוסק הכתום', הסמוך לאצטדיון בשכונת התקווה, עד השעה 17:00. כ-2700 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה ל'גרונדמן', כאשר בימים האחרונים עמלים ראשי האוהדים על הכנת תפאורה וציוד עידוד למשחק. "זה באמת היה מרגש מאוד לראות את הקהל שלנו", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט.

"בטוח שיש כאן כאלה שזה יכניס אותם ללחץ נוסף, אבל חשוב שנדע שהאוהדים האלה מאחורינו. הם הכוח הנוסף שלנו במשחק מחר, האוהדים יכולים להיות שובר השוויון. אין יותר מדי מה להוסיף על המשחק הזה, החשיבות ברורה לכולם. זה חד משמעית קרב על החיים שלנו".

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את עוז ראלי המוצהב, כאשר לירוי צעירי יפתח במקומו בקישור האחורי. לאבוקסיס הייתה התלבטות אחת בהרכב, בין נס זמיר ואמיר עגייב ובסופו של דבר החליט שזמיר יקבל את חולצת ההרכב, כאשר עגייב ימתין להזדמנות מהספסל.

נס זמיר שחקן בני יהודה חוגג. מגד גוזני
מקבל קרדיט בהרכב. נס זמיר/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל ניר רמת השרון: בן רייכרט

משחק ששתי הקבוצות מגיעות כדי להילחם זה הלחם של בן רייכרט. האגרסיביות במרכז השדה, התיקולים, הדומיננטיות בקישור ובהנעת הכדור. רייכרט הוא שחקן המפתח של רמת השרון במשחק כמו זה ולקראת המעבר למכבי תל אביב בקיץ הוא ירצה להוכיח במשחק הכי חשוב של העונה שהוא ראוי למעבר ויכול להיות חלק מהקאדר של ג'ורדי קרויף.

בני יהודה: אוהד קדוסי

בשבוע שעבר במשחק נגד מכבי פתח תקוה, הגיע קדוסי לשני מצבים שביום רגיל הוא מבקיע בעיניים עצומות, אך הפעם החטיא. בני יהודה טרם כבשה העונה בשני המשחקים נגד רמת השרון וזו תהיה נקודת מפתח חשובה במשחק מחר. קדוסי הובא לקבוצה בינואר במטרה להשאיר אותה בליגה ומחר הרבה יהיה מוטל על כתפיו ורגליו, בדרך לניצחון והיחלצות של בני יהודה מירידה לליגה השנייה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
ה-משחק. אבוקסיס/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, גל בראל, אורי שטרית, תום מנשרוב, מוחמד אזברגה, (ריף פרץ), מיכאל זנדברג (יוסי שבחון) ,בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, אביעד בורלא, לירוי צעירי, נס זמיר, ליאם ווקר, ג'יימס קין, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully