וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מ.ס. אשדוד: "אסור שבני יהודה תנצח"

המלאבסים מגיעים לי"א (ש', 18:30, ספ' 1) והראש חזק ברמת השרון. פדרו גלבאן שוב לא ב-11, הרכב חסר לקלינגר

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* יהיה זה משחק הליגה ה-49 בין שתי הקבוצות וכדי שה-50 ייראה באופק, מכבי פתח תקוה חייבת לנצח.

* אם מסתמכים על ההיסטוריה, הלוזונים פייבוריטים: הם מובילים 11-20 במאזן הניצחונות ועוד 17 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים באשדוד, מכבי פתח תקוה מובילה 6-9 בניצחונות. עוד 6 משחקים הסתיימו בתיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי פתח תקוה באשדוד היה בספטמבר 2011 – 1-3. בתום העונה היא ירדה ליגה.

* בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה מכבי פתח תקוה הפסידה וספגה 11 שערים – 3, 4 ו-4.

* בפעם היחידה שאוראל גרינפלד שפט את מכבי פתח תקוה העונה במשחק חוץ, היא ניצחה 2-4 – את בני יהודה במחזור ה-5.

הנתונים מאתר דריבליסט

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
חייב ניצחון. ייטב לוזון/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד

מ.ס.אשדוד עשויה בסיטואציה מסויימת, להוות גורם מכריע בקביעת זהות היורדות מליגת העל, כאשר תארח מחר את האחרונה מכבי פתח תקוה שנלחמת על חייה ותתארח בשבוע הבא אצל בני יהודה שתנסה להישאר בחיים גם בשבת הזו.

המאמן ניר קלינגר שצפוי להמשיך עונה נוספת במועדון, ייאלץ להתמודד עם הרכב חסר ביותר וללא יא יא פטי וירו בלו המורחקים, אלכסנדר דוידוב הפצוע שעבר ניתוח באפו וכן ללא חאתם עבד אלחמיד שחגג אמש את חתונתו וקיבל סוף שבוע חופשי. השוער רועי משפתי צפוי להמשיך לפתוח גם הפעם, כאשר מיכאל סירושטן ששיחק לאחרונה בקישור, עשוי לרדת אל עמדת הבלם. אפשרות נוספת יכולה להיות שיבוצו של המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה כבלם, כאשר עמירן שקלים יפתח בכל מקרה בעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי צפוי קלינגר לתת דקות משחק לצעירי הקבוצה, בנצי מושל, תימור אביטן, אמיר בן שמעון וגאטאן וארן שלא ראה דשא בשבועות האחרונים.

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תרד מחר סופית לליגה הלאומית אם לא תנצח. קובי רפואה וייטב לוזון שעלו למשחק האחרון עם שלושה חלוצים ימשיכו בהרכב התקפי יחסית, ללא פדרו גלבאן שימשיך לשבת על הספסל. הסיבה לספסולו של הארגנטינאי במשחקים האחרונים נעוצה כנראה מאי שביעות רצון ממשחק ההגנה שלו.

שחקנים בפתח תקוה עימם שוחחנו אתמול אמרו כי הם מייחלים לתוצאת תיקו במשחק הזה, ואם לא הם מעדיפים שדווקא רמת השרון תנצח. "לדעתי האישית, עדיף להגיע במחזור האחרון למצב שבו אתה תלוי ברמת השרון ולא בבני יהודה", אמר אחד מהם. "בני יהודה תשחק בבלומפילד לעיני יותר מעשרת אלפים צופים מול אשדוד. רמת השרון תשחק בעכו, ויהיה לה יותר קשה. אבל בכל מקרה, צריך לזכור מה המשימה העיקרית שלנו. אנחנו עדיין לא ניצחנו באשדוד, וזה לא יהיה פשוט בכלל". פתח תקוה תגיע למשחק הזה ללא מרואן קבהא, שגמר את העונה בשל הרחקה לשלושה שבועות.

שחקני הקבוצה התבקשו לחדול מהעיסוק במשכורות והובטח להם כי כל הכסף ישולם להם בקרוב. השחקנים, כזכור, נפגשו בחשאי עם דן רומן למרות שעל זה נאסר להיכנס למתחם וליצור קשר עם השחקנים. אם פתח תקוה תרד ליגה, תתקיים ישיבת חירום שבה יעלו שמות המועמדים לאימון בעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רפואה לא ימשיך בעונה הבאה וההתלבטות היא בין מאמן מנוסה לייטב לוזון.

פדרו גלבאן, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שוב יפתח על הספסל. גלבאן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: רועי בקל

אחד המצטיינים של אשדוד העונה, הציג יכולת בהחלט טובה כמעט בכל משחק בו שותף. בקל ישוב להרכב מול קבוצת נעוריו, לאחר שהחלים מפציעה בברכו ונכון לעכשיו נראה שגם בעונה הבאה הקישור של אשדוד יבנה סביבו.

מכבי פתח תקוה: רועי דיין

המחזורים האחרונים של העונה רק חיזקו את תחושת הפספוס מהחלוץ. אחרי החזרה מבלגיה, כולם ציפו מרועי דיין לעשות העונה את מה שהוא יודע הכי טוב – לקבל כדור על מפתן הרחבה ולכבוש. אולי זה קרה מאוחר מדי, אבל דיין חייב להילחם כדי להשאיר סיכוי קטן למכבי פתח תקוה להינצל במחזור האחרון, ולעצמו את העונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב יואב זיו מול שחקן מ.ס אשדוד רועי בקל. קובי אליהו
שב להרכב. בקל/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, ישראל ראש, מיכאל סירושטן (ג'ואון אושאניווה), עמירן שקלים, רועי בקל, גיא צרפתי, תימור אביטן, אמיר בן שמעון, גאטאן וארן.

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, ניצן דמארי, נאור פסר, זיטו, גידי קניוק, לידור כהן, עוז פרץ, רועי דיין, ויקטור מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully