וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "חד משמעית - ככה לא משחקים בפלייאוף"

1.5.2014 / 22:48

מאמן הפועל ת"א כעס על יכולת שחקניו בתבוסה לאילת, שלט "שמעון מזרחי - תתאבד" הונף ביציע. ירושלים מחמיאה לגרין

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
בשיניים. גרינברג/מגד גוזני

זה היה מאוד, מאוד קשה, אבל בסופו של דבר הפועל ירושלים עשתה את המוטל עליה הערב (חמישי), ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף אחרי שניצחה במלחה 83:89 את הפועל חולון.

"יש לי הרבה כבוד לחולון, הם משחקים חזק, הולכים לריבאונד התקפה. זו קבוצה טובה מאוד", אמר בראד גרינברג בסיום. "זה היה מאבק של ארבעים דקות, ועכשיו ננסה להשיג ניצחון גם במשחק החוץ".

ברייסי רייט, שהצטיין עם 24 נקודות, סיכם: "חולון היתה אינטנסיבית בפתיחה. במחצית הראשונה לא היתה לנו תשובה, אבל הצלחנו להתאושש ולסגור את המשחק חזק. השגנו את הניצחון, אבל נצטרך לעבוד קשה לקראת המשחק השני". על יניב גרין, שסיפק 6 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמר הסקורר האמריקאי: "יניב היה ענק, הוא נטרל אותם בריבאונד ועזר לנו מאוד ובלעדיו לא היינו מנצחים".

יניב גרין עצמו אמר בסיום: "חולון הציגו כדורסל טוב מאוד, גם התקפית וגם הגנתית. לא היינו מוכנים כל כך לאגרסיביות שלהם, אבל ידענו לשנות את המומנטום. היו כמה דקות שהם שלטו בריבאונד, ואז נכנסתי למגרש וזאת היתה המטרה שלי. יהיה קשה באולם הפחים, יהיה משחק לוהט ואני מקווה שהאוהדים שלנו, שעשו עבודה נהדרת, ילוו אותנו גם לשם".

בצד המפסיד, אמר המאמן אלעד חסין: "קרדיט להפועל ירושלים, קבוצה גדולה שעשתה סלים גדולים. אנחנו בסדרה, ואין לי ספק בכך. זה אחד המשחקים הכי פחות טובים שלנו בהגנה, ועדיין היינו קרובים מאוד לנצח. להגיד לקבוצה שלי לא לרוץ זה כמו להגיד לקלעי לא לקלוע, אבל היו כמה רגעים שנסחפנו. מה שחשוב זה הקטע ההגנתי. אנחנו צריכים להביא את הסדרה הזאת לשטח שלנו - לשמור הרבה יותר טוב. היום זה לא הלך, אבל נעבוד על זה, יש לנו עוד שבוע".

הפועל אילת השפילה את הפועל תל אביב, 0:1 גם להפועל ירושלים על הפועל חולון

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
"השגנו את הניצחון, אבל נצטרך לעבוד קשה לקראת המשחק השני". רייט/מגד גוזני

אילת חוגגת. קטש: "שמח שהשחקנים הבינו שזה פלייאוף"

ההצגה של הערב היתה שייכת להפועל אילת, שהביסה בהדר יוסף 82:98 את הפועל תל אביב, גנבה את יתרון הביתיות ועלתה ל-0:1 גדול. "למרות שקיבלנו 47 נקודות בחצי הראשון ושהם קלעו ב-70 אחוז ל-3, אני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים שלי הגיעו", אמר עודד קטש. "יישמנו את מה שרצינו לעשות. אני תמיד מסתכל על מה אפשר לשפר ומה עשינו לא טוב. יש עכשיו שבוע עד המשחק הבא, צריך לבוא מוכנים. זה רק משחק אחד, מומנטום של סדרה יכול להתהפך ברגע. נצטרך לעצור את משחק הריצה שלהם, ולקחת מפה הלאה את האגרסיביות של השחקנים שלי".

"באנו מרוכזים, נתנו משחק התקפי מצוין, אני שמח שהשחקנים מבינים שזה פלייאוף, שמח על הבגרות שהם גילו", הוסיף קטש. "המבחן שלנו יותר גדול - להמשיך עם זה, להמשיך להישאר מרוכזים, זה בסך הכל ניצחון ראשון, לא צריך לצאת מגדרנו".

טריקו וייט, המצטיין במשחק עם 22 נקודות, אמר בסיום: "הגענו מוכנים, ידענו שאנחנו צריכים לבוא ולשחק קשוח, והשגנו ניצחון במשחק הראשון. נלך הביתה, ונילחם גם במשחק מספר 2. יש לנו שבוע להתכונן".

אלישי כדיר, שסיים עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, הוסיף: "הפועל משחקת חזק, והיינו צריכים להשתוות אליה. ברגע שזה הגיע לזה, שיחקנו את המשחק שלנו וזה עבד. הרגשתי נהדר היום, פלייאוף זה דבר אחר, אווירה אחרת, וזה כיף גדול. המשחק השני יהיה הרבה יותר קשה מהיום, להפועל היה קצת לחץ בגלל יתרון הביתיות והם יבואו משוחררים יותר למשחק השני. החודש וחצי האחרון היה קשה לנו, היתה לנו קנאה לא להיות בארבע הגדולות, ומגמר גביע שמדברים עליך ואתה בכותרות אתה פתאום לא מעניין אף אחד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עודד קטש, מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
הגיעו מוכנים. קטש/מגד גוזני

אדלשטיין: "קבוצות למדו אותנו וצריך להגיב"

ארז אדלשטיין אמר בסיום: "חד-משמעית - ככה לא משחקים בפלייאוף. אין סרט כזה. לא הגענו בשום פרמטר. בואו נודה על האמת - אילת קבוצה יותר טובה, אבל החכמה היא לנצח קבוצות יותר טובות. זה משהו שאני לא יכול לשים עליו את האצבע. אם אנחנו נותנים להם להגיע למה שהם רוצים, זה מה שקורה. שחקנים צריכים לדעת להופיע לסדרת פלייאוף. יש ציפיות. ההבדל בין שחקן טוב ומצוין הוא להופיע כשהכסף על הרצפה. אנחנו רוצים להחזיר את הביתיות ולשחק גם על הכבוד שלנו".

"בחדר ההלבשה אמרתי מה שהסברתי בחודש האחרון - שפלייאוף זה סיפור אחר ויש ציפיות מאיתנו כי עשינו דברים יפים העונה", הוסיף המאמן המפסיד. "יש דרך לשחק בפלייאוף. יש לנו חסרונות שהצלחנו להחביא כל העונה, קבוצות למדו אותנו וצריך להגיב ולעשות את קפיצת המדרגה הבאה וקצת קשה לנו. אין לנו משחק פנים. ככה נבנינו. צריך לדעת כשיש לחץ ולא התנסינו במצבי לחץ במהלך העונה. ננסה לעשות משהו אחר במשחק השני, אבל זה תלוי בשפת הגוף ובאנרגיות איתה אנחנו באים. יש אנשים בהפועל תל אביב שאמרו שאם לא נעשה שינוי נרד ליגה. אנחנו לא צריכים להתנצל".

מתן נאור, מנקודות האור הבודדות של האדומים, סיכם: "שאלתם אותי אחרי חיפה מה צריך לעשות נגד אילת, ואמרתי שקודם כל צריך להגיע לפלייאוף מוכנים בראש ושאם לא נבוא בצורה הנכונה נקבל בעיטה בתחת וזה מה שקרה היום. לפעמים מהצד זה נראה מאוד טריוויאלי לבוא ולהיות בשיא החדות שלך במשחק הזה, אבל זה לא תמיד קל, אנחנו לא הקבוצה הראשונה שזה קורה לה, ולא האחרונה שזה יקרה לה. לא באנו בצורה הנכונה. אני לא מאשים אף אחד, אני לוקח אחריות על זה. לא הצלחתי להעביר את המסר שלי כמו שצריך. אשתדל לעשות את זה במשחק הבא. מגיע לקהל הזה יותר".

במהלך הערב ביציע אוהדי הפועל תל אביב הונף שלט "שמעון מזרחי - תתאבד כבר".

אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט בו נכתב שמעון מזרחי תתאבד כבר. מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט בו נכתב שמעון מזרחי תתאבד כבר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully