וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-400 אוהדים של בני יהודה פוצצו את האימון

האוהדים ניסו להטריף את השחקנים לקראת המשחק בשבת מול רמת השרון, והשליכו אבוקות, רימוני עשן וחזיזים. האימון חודש

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: קובי אליהו

כ-400 אוהדים של בני יהודה הצליחו הערב (חמישי) להטריף את השחקנים במהלך האימון הטקטי המסכם לקראת משחק העונה האמיתי של המועדון בשבת מול הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרונדמן. האוהדים הגיעו לשכונת התקווה ופוצצו את האימון במטרה להטריף את השחקנים לקראת המשחק החשוב שהפסד בו יגזור את גורלה של הקבוצה מהשכונה ויוריד אותה סופית לליגה הלאומית. תיקו במשחק ישאיר לבני יהודה סיכוי קלוש לשרוד.

אחרי קמפיין מאסיבי ברשת הפייסבוק שנועד להטריף את השחקנים, התייצבו האוהדים במתחם, השליכו רימונים, אבוקות וחזיזים לעבר המגרש. האימון כמובן הופסק ובהמשך חודש אחרי שהאוהדים התפנו מהמגרש. בימים האחרונים גייסו האוהדים סכום כסף לא מבוטל שהוקצה לרכישת אמצעים פירוטכניים ובנוסף לכך נקנה ציוד עידוד למשחק עצמו. הכתומים קיבלו הקצאה של 2,500 כרטיסים למשחק בשבת ועד אז הם מנסים לדחוף את השחקנים והצוות המקצועי ולהביע את תמיכתם עד הקרב הגורלי.

אוהדי בני יהודה מניפים את אוהד קדוסי. ניב אהרונסון
יגיעו בטירוף. קדוסי/ניב אהרונסון

בני יהודה התאמנה בסגל מלא. עוז ראלי ייעדר מהמשחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. ליאם ווקר מתוכנן לפתוח ב-11, וכמוהו גם נס זמיר ולירוי צעירי שתורגלו בהרכב. אמיר עגייב, לעומתם, לא תורגל.

יוסי אבוקסיס, שלא מרבה לדבר העונה, התייחס לפני האימון לקרב שמצפה לקבוצה שלו, ואמר: "כמובן שיש מה להגיד לשחקנים במצב הזה. בסופו של דבר מדובר בכדורגל ונצטרך לעלות ולשחק. אחרי כל התמיכה של הקהל ואתם רואים איזה קהל מדהים יש לבני יהודה ועד כמה הקבוצה חשובה לקהל הזה, אנחנו נצטרך לבוא ולעשות דברים טובים על המגרש כי לבד הקהל לא ינצח את המשחק. נצטרך להביא יכולת ודברים טובים למגרש.

"אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק קשה מאוד במגרש ביתי מאוד", הוסיף המאמן. "רמת השרון היא קבוצה ביתית, אבל הביתיות מתקזזת עם הקהל שלנו כי ברוב המגרש יהיו אוהדים של בני יהודה ונצטרך לשחק בחוכמה כדי לנצח. אם לפני ארבעה חודשים כשהיינו במצב אנוש בתחתית היו אומרים לנו שהמשחק יתנקז למשחק אחד שיכריע עבורנו, כולם היו קונים את זה, אבל זה היה לפני ארבעה חודשים. כמובן שבעקבות ההצלחה שלנו בתקופה האחרונה הציפיות עלו למעט שלושת השבועות האחרונים שבהם השגנו רק נקודה אחת. הכול נראה מאכזב, אבל זה הכדורגל ואני מקווה מאוד שהכול ייגמר בטוב בשבת כי מגיע לקבוצה ולקהל הזה להישאר בליגת העל".

על המחווה של הקהל אמר המאמן: "הדחיפה של הקהל אפילו באימון היא יפה מאוד, לראות כמה מאות שבאים לדחוף וזה מחמם את הלב. אחרי שאכזבנו אותם בשני הפסדים, אנחנו צריכים לנצח בשבת גם בשבילם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי בני יהודה באימון. ניב אהרונסון
מופע פירוטכני מרהיב. אוהדי בני יהודה בפעולה/ניב אהרונסון

על הלחץ שמחכה לקבוצה שלו אמר אבוקסיס: "צריך לעשות הבחנה בין שני המשחקים האחרונים שהפסדנו. נגד פתח תקוה היינו לא רעים, הגענו למצבים כדי לכבוש אבל החמצנו. נגד רעננה זה באמת היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. בסופו של דבר אנחנו צריכים לכבוש כדי לנצח וזה לא יהיה קל כי במצבים שהגענו אליהם בשבת היינו צריכים לעשות את זה. נצטרך לשחק בשכל, לא רק לנסות ולתקוף אלא גם לדעת להתגונן כי רמת השרון זו קבוצה מסוכנת בחלק ההתקפי. יש להם מספר שחקנים מסוכנים. עם כל הטירוף והרצון, צריך לדעת ולשחק בשכל כי אמוציות לבד במשחק לא תמיד מביאות תוצאות".

לשאלה האם העובדה שהקבוצה לא כבשה מול רמת השרון העונה אמר: "אני לא רוצה לחשוב על דברים רעים. אמרתי לשחקנים שלא יחשבו על הפסדים ודברים לא טובים, רק על דברים חיוביים. מהמשחק הזה אין דרך חזרה. צריך לחשוב רק טוב וגם לשחק טוב".

אוהדי בני יהודה באימון הקבוצה. ניב אהרונסון
הדליקו את האווירה. אוהדי בני יהודה באימון הערב/ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה באימון. ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה באימון/ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה מניפים את השוער דלה איינוגבה. ניב אהרונסון
איינוגבה מקבל תמיכה/ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה באימון הקבוצה. ניב אהרונסון
אוהדי בני יהודה באימון הקבוצה/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully