וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן הביסה 1:4 את המבורג, ההכרעות נדחו

הבווארים פרקו תסכול על המדורגת 16, שכרגע הולכת למבחנים. נירנברג ובראונשווייג האחרונות הפסידו, שאלקה שלישית

מריו גצה שחקן באיירן מינכן כובש מול המבורג. רויטרס
חגג על המבורג. מריו גצה/רויטרס

ההכרעות בתחתית הבונדסליגה ובמאבק על המקום הרביעי נדחו למחזור הסיום. המבורג הובסה הערב (שבת) 4:1 בידי האלופה באיירן מינכן, אך נותרה במקום ה-16 המוליך למבחנים בעקבות הפסדיהן הביתיים של נירנברג (2:0 להאנובר) ובראונשווייג (1:0 לאוגסבורג). שאלקה קרובה להבטחת המקום השלישי ולברקוזן להבטחת המקום הרביעי.

המבורג - באיירן מינכן 4:1

ארבעה ימים בלבד אחרי התבוסה המוחצת 4:0 נגד ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, באיירן מינכן פרקה חלק מהתסכול על המבורג האומללה, שלמזלה לפחות נותרה במקום המוליך למבחנים ועדיין תלויה בעצמה כשהיא מקווה להימנע מירידה ראשונה בתולדותיה. מריו גצה קיבל את המקום בהרכב של פפ גווארדיולה והחזיר עם צמד. הוא הבקיע בדקה ה-32 אחרי דאבל פס עם אריאן רובן, שבישל לו עוד אחד אחרי קרן בדקה ה-55, אם כי השער נרשם לבסוף לזכות תומאס מולר. למרות זאת, גצה כבש שוב בדקה ה-69, הקאן צ'אלהנולו צימק עם שער נאה בחלוף שלוש דקות וקלאודיו פיסארו קינח עם מספרת נפלאה בדקה ה-75. ג'רום בואטנג העיב על החגיגה של באיירן עם אדום לקראת הסיום.

פרייבורג - שאלקה 2:0

הרויאל בלוז התקרבו להבטחת המקום השלישי. יינס קלר ראה את שחקניו משכיחים את שני ההפסדים הקודמים, כשקאן אייהאן הצעיר כבש שער בכורה בדקה ה-13 וקלאס יאן הונטלאר סגר עניין בדקה ה-65 והבטיח לשאלקה את שלוש הנקודות. פרייבורג שכבר הבטיחה הישארות, לא מצאה תגובה. יוליאן דראקסלר (בגיל 20 ושבעה חודשים) הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-100 משחקי בונדסליגה, בעוד הבלם האורח פליפה סנטנה הורחק בדקה ה-73.

איינטרכט פרנקפורט - באייר לברקוזן 2:0

המדורגת רביעית עשתה את שלה ונותרה לפני וולפסבורג ומנשנגדלבאך, כשנקמה בפרנקפורט על ההפסד הביתי בסיבוב הקודם. גונסאלו קסטרו (27) ואמרה ג'אן (36) הכניעו את קווין טראפ וגרמו לכך שלברקוזן תהיה תלויה בעצמה במחזור הסיום, בו תארח את ורדר ברמן.

חאבייר פינולה שחקן נירנברג מאוכזב. רויטרס
נירנברג קרובה לירידה. חאבייר פינולה/רויטרס

שטוטגרט - וולפסבורג 2:1

הזאבים נותרו חזק במאבק על המקום הרביעי, בזכות שער ניצחון דרמטי של איביצה אוליץ' בתוספת הזמן. קווין דה ברוין הבלגי העלה את וולפסבורג ליתרון בדקה ה-13, וכריסטיאן גנטנר איזן בדקה ה-62, אך אוליץ' הכריע. למרות ההפסד, שטוטגרט הבטיחה עוד עונה בבונדסליגה.

נירנברג - האנובר 2:0

אחרי שצברה חמישה הפסדים רצופים ונכנעה בתשעה מתוך 10 המשחקים האחרונים שלה, נירנברג הוסיפה עוד הפסד ביתי כואב, ורק בזכות השכנה באיירן מינכן נמנעה מירידה כבר הערב. האנובר המשיכה את התקופה הטובה שלה עם שער של ההונגרי סבולץ' הוסטי בדקה החמישית ושער בכורה בבונדסליגה של מנואל שמיידבאך בדקה ה-51.

בראונשווייג - אוגסבורג 1:0

כמו נירנברג, גם בראונשווייג האחרונה הפסידה בבית כשנכנעה לשער דרמטי של ראול בובאדיז'ה, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. הפער שלה מהמבורג עומד כרגע על שתי נקודות, כך שהקבוצה הצנועה תצטרך לנצח בהופנהיים ולקוות להפסדים של המבורג ונירנברג כדי להימנע מירידה כבר אחרי עונה אחת.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד נפרד מהאוהדים. GettyImages
נפרד מהאוהדים במשחק הביתי האחרון. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:3
לדורטמונד: קווין גרוסקרויץ (29), הנריך מחיטריאן (31), לוקאש פישצ'ק (34). להופנהיים: רוברטו פירמינו (5), ניקלאס שולה (66)

בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 1:3
לגלדבאך: מרטין שטרנצל (22), מקס קרוזה (54), כריסטוף קראמר (77). למיינץ: אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (65)

ורדר ברמן - הרטה ברלין 0:2
לברמן: ארון האנט (49 ו-90)

- ארון האנט שחקן ורדר ברמן נפרד מהאוהדים. GettyImages
נפרד מאוהדי ורדר ברמן עם צמד שערי ניצחון. ארון האנט/GettyImages
- מארק אנדרה טר סטגן שוער בורוסיה מנשנגלדבאך נפרד מאוהדיו. GettyImages
נפרד בדמעות. מארק אנדרה טר סטגן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully