וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "רוצים לנצל את הבמה כדי לנצח את מכבי ת"א"

מאמן הפועל באר שבע דרוך לקראת המשחק שעשוי להכתיר את הצהובים בשבת: "אם ננצח אז נבטיח את המקום השני"

one

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות שלהם לקראת המשחק הגדול ביום שבת מול מכבי תל אביב. בקבוצה מהנגב מודעים לכך שתיקו או הפסד שלהם יבטיח את האליפות של הצהובים, אך מעוניינים להשיג ניצחון שיבטיח להם את המקום השני החשוב כל כך מבחינתם אחרי עונה כל כך מוצלחת.

אלישע לוי, מאמן באר שבע התייחס לירידה היחסית שיש בקבוצה בתקופה האחרונה: "אני חושב שאנחנו בתקופה האחרונה לוקחים פחות נקודות. המשחק מול סכנין היה לא הכי טוב אבל ראינו כבר ניצוצות של קבוצה שמשחקת טוב יותר. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצל את הבמה שניתנת לנו ולנצח את מכבי כדי שנוכל להשיג את המטרות שלנו".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוצה מקום שני. אלישע לוי/ברני ארדוב

"אני חושב שבאמת הרבה טמון במשחק הזה. אני בטוח שהאצטדיון יהיה מלא ואנחנו ננסה לגמול לקהל במשחק טוב ואם אנחנו נדע לקחת נקודות אז בטח נשמור על המקום השני", הוסיף אלישע, "צריך לסיים את העונה הזו כמו שהיא התחילה בצורה הטובה ביותר. אני מקווה שדווקא במשחק הזה לעיני הקהל שלנו אנחנו ננצח".

על המאבק מול קרית שמונה על המקום השני: "כדורגל זה עניין של מומנטום. אנחנו התחלנו את העונה בריצה מטורפת והבטחנו מוקדם מאוד את המקום באירופה. בתקופה האחרונה יש לנו ירידה וזה טבעי. עכשיו קרית שמונה במומנטום מאוד חיובי אבל אני מאמין שאנחנו נשמור על המקום השני. יש לנו מספיק זמן אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד ומאמין שנדע להשיג אותו. לא סתם אמרתי שנגד סכנין לא שיחקנו טוב אבל היינו במצב אחר ושיחקנו טוב יותר. נגד מכבי זו הזדמנות טובה לשחק כדורגל טוב שאפיין אותנו לאורך העונה".

על העובדה שבאר שבע איבדה סיכוי ריאלי לזכות באליפות, אמר אלישע: "אנחנו עשינו כל מה שצריך והגענו לפלייאוף במצב שהיינו מועמדים לאליפות, אבל לצערנו במשחקים ספציפיים הגענו בעמדה פחות טובה והיו לנו כמה שחקנים שחסרים. זה לא יהיה נכון לבכות עכשיו על מה שהיה. יש לנו קבוצה טובה מאוד שרק תשתפר בשנים הבאות".

על הקהל של באר שבע: "אני מאמין שהוא יגיע בהמוניו לתמוך בנו ועדיין חושב שרוב הקהל יהיה של באר שבע".

לוטם זינו הקשר הצעיר אמר לקראת ההתמודדות: "אני שומע מה קורה בעיר. ברור שאנחנו לא נשמח אם מכבי תל אביב תיקח כאן אליפות אבל אם זה יקרה אנחנו לא יכולים לעשות יותר מדי. אני חושב שאנחנו במגמת שיפור ואנחנו צריכים לבוא ולהוכיח על המגרש את מה שעשינו בסיבובים הראשונים ולהשיג את המטרה שהיא המקום השני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully