וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק דאנטוני התפטר מלוס אנג'לס לייקרס

המאמן עזב את תפקידו אחרי עונה כושלת (55:27) וקדנציה קשה. קופצ'אק: "ספק אם מאמן אחר היה מצליח בנסיבות האלה"

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. Alex Gallardo, AP
הסיוט נגמר. דאנטוני/AP, Alex Gallardo

מייק דאנטוני התפטר מתפקידו כמאמן לוס אנג'לס לייקרס, כך הודיע המועדון הלילה (בין רביעי לחמישי). המאמן נכנס לתפקידו במהלך עונת 2012/13, אחרי שהחליף את מייק בראון (שפוטר אחרי 71 משחקים), שהחליף את פיל ג'קסון. המאזן של דאנטוני כמאמן היה 87:67, כשבעונה האחרונה הלייקרס היו במאזן 55:27, הכי גרוע בתולדות המועדון בעידן 82 משחקים.

לדאנטוני הייתה בחוזה אופציה לעונה נוספת בקבוצה, ובשיחות שהתנהלו בינו להנהלה בתקופה האחרונה הוא ביקש להאריך את חוזהו כדי להתחיל לעבוד על העונה הבאה ולמנוע ספקולציות בנוגע להמשך העסקתו, אבל אחרי משא ומתן, הוחלט בין הצדדים על הפסקת עבודתו.

דאנטוני עבר תקופה לא קלה במועדון, כשבעונה הראשונה התמודד עם הציפיות הלא ריאליות עם דווייט הווארד המאכזב, ובעונה השנייה עם שרשרת פציעות, במיוחד של קובי בריאנט וסטיב נאש, והתקשה להתמודד עם הלחץ הבלתי פוסק במועדון ומההנהלה. לאחרונה דווח כי יחסיו עם קובי בריאנט עלו על שרטון, ושהשניים בקושי מדברים זה עם זה.

"בהתחשב בנסיבות, אני לא בטוח שמאמן אחר היה עושה עבודה טובה יותר מאשר מייק עשה פה בשנתיים האחרונות", אמר הג'נרל מנג'ר של הלייקרס מיטש קופצ'אק, "בשם המועדון, אנחנו רוצים להודות למייק על מוסר העבודה שלו, המקצוענות והגישה החיובית שהוא הביא לקבוצה מדי יום. אנו מאחלים לו בהצלחה".

שחקן העבר של הקבוצה מג'יק ג'ונסון, שהיה ממבקריו הגדולים של המאמן, כבר הגיב להחלטה בטוויטר: "הימים היפים חוזרים! מייק דאנטוני התפטר, אין שמח ממני".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם מייק ד'אנטוני. רויטרס
לא ראו עין בעין. בריאנט ודאנטוני/רויטרס

כעת בלוס אנג'לס כבר החלו השמועות בנוגע למחליף האפשרי של דאנטוני, ובקבוצה שוקלים אם להביא מאמן ותיק, או שמא מאמן צעיר עם מחשבה לעתיד. קובי בריאנט, שחתום על חוזה וישתכר בשנתיים הבאות 48 מיליון דולר, לא ראה עין בעין עם מייק דאנטוני, ומסקרן יהיה לראות את מי ימנו בלייקרס למחליף. בחודש ינואר התייחס בריאנט לכדורסל ששיחקו הלייקרס תחת דאנטוני: "הדגש הוא על משחק יפה, זה יותר סמול בול, סגנון שאני לא אוהב".

שחקן הלייקרס ג'ורדן פארמר הגיב להתפטרות: "זה מטורף ולא צפוי, לא יודע מה לומר". חברו לקבוצה ג'ודי מיקס הוסיף: "יש לי רק דברים טובים לומר עליו, אהבתי לשחק בשבילו ואני מאחל לו הצלחה. אני מוכן לשחק בשבילו בכל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully