וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אזלו כל הכרטיסים למשחק הגורלי מול רמה"ש

30.4.2014 / 21:14

הכתומים בטירוף לקראת המשחק הגורלי בשבת, ורכשו את כל 2,500 הכרטיסים. צעירי צפוי להחליף את ראלי המורחק

one

בני יהודה תתייצב בשבת למשחק הכי גורלי שלה העונה בליגת העל, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון חוץ נגד הפועל ניר רמת השרון, תחרוץ את גורלה לרדת לליגה הלאומית. הזהובים מדורגים כעת במקום ה-13 מתחת לקו האדום, עם 27 נקודות, כשהם מרוחקים שלוש נקודות מרמת השרון שנכון לעכשיו נמצאת עם 30 נקודות בחוף המבטחים. ניצחון של הזהובים ישווה את מאזן הנקודות, אולם יעלה את הקבוצה אל מעל הקו האדום בזכות יחס שערים עדיף בהרבה.

למעט הקפטן המוצהב עוז ראלי שיחמיץ את קרב ההישרדות, צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס. לירוי צעירי שמחלים מפגיעה בקרסולו צפוי לפתוח על חשבון ראלי בהרכב. מעבר לצד המקצועי והכנות השחקנים וצוות המאמנים, מורגשת תכונה ערה במיוחד גם בקרב אוהדי הקבוצה, שמתכננים קרנבל כתום ביציעי גרונדמן בשבת.

אוהדי בני יהודה. מגד גוזני
משחק ההזדמנות האחרונה שלהם. אוהדי בני יהודה/מגד גוזני

כל הכרטיסים למשחק אזלו וכ-2500 זהובים הבטיחו את הגעתם למגרש צר המידות ברמת השרון ובכך לפחות ביציעים יהיה יתרון בולט לאורחים. ראשי האוהדים גייסו בימים האחרונים תרומות לרכישת אביזרי עידוד למשחק בשבת ועוד קודם לכן צפוי להיות מפגן תמיכה גדול באימון הטקטי המסכם שיערך ביום חמישי בערב בשכונת התקווה, כאשר על פי התכנונים מאחורי הקלעים אמורים האוהדים להגיע עם כמויות גדולות של אמצעים פירוטכניים כדי להטריף את השחקנים לקראת הקרב הגדול בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully