וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגה האירופית: ולנסיה ויובנטוס עם הגב אל הקיר

אלופת איטליה תנסה למחוק פיגור 2:1 מול בנפיקה כדי להעפיל לגמר בטורינו (22:00, ספ' 1). ולנסיה מול סביליה (ספ' 2)

אסקיאל גאראי בנפיקה נוגח מעל לאונרדו בונוצ'י ג'יאנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
תצליח להגיע לגמר שני רצוף? בנפיקה מול יובנטוס/רויטרס

הליגה האירופית הגיעה לרגע השיא שלה ואחרי שני חצאי הגמר של ליגת האלופות, ביום חמישי ישוחקו שני משחקי הגומלין בחצי הגמר של המפעל השני בחשיבותו שבסיומו נדע מיהן שתי העולות שתגענה למשחק הגמר בטורינו. יובנטוס, הפייבוריטית הגדולה שמשחק הגמר ייערך באצטדיונה, תנסה למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון מול בנפיקה. בחצי הגמר השני תארח ולנסיה את סביליה ותנסה לעשות קאמבק אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון בפיחואן.

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס. Maurizio Lagana, GettyImages
יובה חייבת אותו בכושר שיא. טבס/GettyImages, Maurizio Lagana

יובנטוס - בנפיקה (20:00, ספורט 1 ו-HD)

אחרי שהודחה באופן מפתיע כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, הגברת הזקנה הפכה לפייבוריטית הגדולה לזכות בליגה האירופית ולארח את משחק הגמר, אך בשבוע שעבר החבורה של קונטה מעדה עם הפסד 2:1 במשחק החוץ הקשה בפורטוגל וכעת ניצבת בפני משימה לא פשוטה מול פיינליסטית השנה שעברה. בעיטה אדירה של לימה שש דקות לסיום באצטדיון האור, העניקה לפורטוגלים מקדמה, אבל השער של טבס הלוהט השאיר לאיטלקים סיכוי סביר להעפיל. לשם כך יובנטוס צריכה 0:1 קטן ובונה על החלוץ הארגנטינאי שנמצא בכושר שיא בתקופה האחרונה.

בעוד שיובנטוס צפויה להבטיח את הסקודטו השלישי ברציפות שלה במחזור הליגה הקרוב, בנפיקה כבר הבטיחה זכייה באליפות ארצה והיא ניצחה את ארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה. לחורחה חסוס יש מספר שחקנים בספק להתמודדות הזו כאשר סילביו, אדוארדו סאלביו וניקולס גאיטן סוחבים פציעה ועלולים להחמיץ את המשחק החשוב. בצד השני רק ארתורו וידאל הצ'יליאני נמצא בספק אצל המארחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקו פארחה שחקן סביליה מול חאבי פואגו שחקן ולנסיה. Miguel Angel Morenatti, AP
דרבי ספרדי לוהט/AP, Miguel Angel Morenatti

ולנסיה - סביליה (22:00, ספורט 2)

אחרי שהדהימה ברבע הגמר וחזרה מפיגור של 3:0 מול באזל באצטדיון המסטאייה, ולנסיה תנסה לעשות קאמבק נוסף הפעם מול סביליה בדרבי ספרדי לוהט. הקבוצה של חואן אנטוניו פיצי נכנעה לשערים של סטפן מ'ביה וקרלוס באקה וכעת תזדקק לתת משחק שיא כדי להתגבר על האנדלוסים החזקים. סביליה מגיעה למשחק הזה במוראל די שפוך אחרי הפסד ליגה לבילבאו שחיסל כמעט סופית את סיכוייה לתפוס את המקום הרביעי ולהשיג את הכרטיס המיוחל למוקדמות ליגת האלופות.

כמו ולנסיה, גם סביליה הצליחה למחוק הפסד חוץ ברבע הגמר מול פורטו עם 1:4 גדול בפיחואן. אונאי אמרי יחסר במשחק הזה את סבסטיאן כריסטופורו ודניס צ'רישב הפצועים. בצד השני דייגו אלבס ופיליפ סנדרוס מוגדרים בספק להתמודדות בשל פציעות בעוד שויקטור רואיז ייעדר בוודאות מההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully