וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הציעה לסיטי עסקת טיעון על עבירות פייר פליי

לפי דיווחים באנגליה, העסקה כוללת קנס והגבלה על מספר הנרשמים בסגל לצ'מפיונס. פלאטיני: "אל תצפו לדם ודמעות"

שחקני מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו, סמיר נאסרי חוגגים. GettyImages
ייענשו בחומרה? אל תצפו לזה/GettyImages

מהרגע שהשייח מנסור הפך לבעלים של מנצ'סטר סיטי, הקבוצה הספיקה להוציא יותר ממיליארד ליש"ט על קניית שחקנים ומשכורות. היום (רביעי) החליטו באופ"א להעניש את הקבוצה על כך, בגין הפרה של חוקי הפייר פליי.

לפי דיווחים בתקשורת האנגלית, הוצעה לסיטי עסקת טיעון שכוללת קנס וכן הגבלה על מספר השחקנים שתוכל הקבוצה לרשום למשחקי ליגת האלופות. כל זאת אם המועדון יודה באשמה.

שני הצדדים לא היו מוכנים להגיב או לאשר האם הוצעה עסקה כזו, אך לפי הדיווחים ישנה אפשרות למשא ומתן על חומרת העונש. כמו כן, באופ"א הבהירו לקבוצה שאם היא תחליט להיאבק בהחלטה ותעדיף לפנות לערכאה משפטית, הארגון האירופי ידרוש עונש כבד יותר שאף עלול לכלול הרחקה מליגת האלופות.

ההסכם אמור להיות מאושר לא רק על ידי אופ"א ומנצ'סטר סיטי, אלא גם על ידי ארסנל ואברטון, שיכולות לטעון שההפרה על חוקי הפייר פליי פגעו בסיכוייהן לסיים במקומות גבוהים יותר (שלישי שמוביל למקום אוטומטי בליגת האלופות או רביעי שמוביל למוקדמות).

גם פריס סן ז'רמן הואשמה בהפרת חוקי הפייר פליי על הסכם החסות בסך 200 מיליון יורו לעונה מ"קטאר אירליינס", שקשור גם לבעלים נאסר אל חאליפי. גם בעניינם אופ"א הציעה עסקת טיעון שכוללת קנס ועונש ספורטיבי, אך עדיין לא פורסמו פרטיו.

מישל פלאטיני הגיב בנוגע להפרת החוקים: "צעדים משמעותיים ינקטו נגד הקבוצות הגדולות שיפרו את החוקים", בנוגע לעונשים המתגבשים הוסיף. "ההחלטות יתקבלו בתחילת מאי, אך אל תצפו לדם ודמעות, העונשים יהיו כבדים אך לא הרחקות ממפעלים אירופאיים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א. קובי אליהו
פלאטיני: "ההחלטות יתקבלו בתחילת מאי"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully