וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס תוקף: "הספרדים משווקים את עצמם כהכי מודרנים"

מגן ברצלונה על משליך הבננה: "הייתי מפרסם את התמונה שלו באינטרנט כדי שיתבייש". ניימאר: "אנו חייבים להיאבק עד הסוף"

שחקן ברצלונה דני אלבס. רויטרס
"הופתעתי מהתמיכה של כולם. זו הייתה פעולה שעשיתי מבלי לחשוב על ההשלכות". אלבס/רויטרס

ברחבי העולם ממשיכים לעסוק בפרשת זריקת הבננה לעברו של דני אלבס. ב"ספורט" מדווחים כי ויאריאל זיהתה את השותף לאיש שהשליך את הבננה לעברו של מגן ברצלונה, והחליטה לבטל את המנוי שהיה לו מעבר לעונש שצפוי לו על פי החוק. אלבס עצמו התייחס לפרשה, ואמר: "הופתעתי מהתמיכה של כולם. זו הייתה פעולה שעשיתי מבלי לחשוב על ההשלכות. העולם השתנה ואנחנו צריכים להתפתח עם זה. יש גזענות נגד זרים. הם (הספרדים) משווקים את עצמם כהכי מודרנים, אבל בהרבה מקרים הם מפגרים. הייתי מפרסם את התמונה של זורק הבננה באינטרנט כדי שיתבייש במה שהוא עשה".

שחקן ברצלונה ניימאר. AP
"אני מקווה להתגבר על הפציעה ולשחק במשחק האחרון. אם יש לי סיכוי לעזור, אני אעשה זאת". ניימאר/AP

ובינתיים ברצלונה אמנם נראית כמו קבוצה במשבר, אבל נראה שיש מי שלא מאבד תקווה. ניימאר שהצטרף בקיץ לקבוצה מרגיש שלבלאוגראנה עדיין יש סיכוי לסיים את העונה עם תואר. הקטלאנים מפגרים בארבע נקודות אחרי אתלטיקו מדריד שלושה מחזורים לסיום העונה, והכוכב הברזילאי הביע את תקוותו לכך שברצלונה תצליח לחולל מהפך בראיון ב"מונדו דפורטיבו": "אנחנו חייבים להיאבק עד הסוף".

ניימאר מבין שלברצלונה יהיה קשה להשיג העונה את אתלטיקו, ובכל זאת הוא אומר: "התקווה זה הדבר האחרון שאתה יכול לאבד. אפילו אם יהיה לנו אחוז אחד של סיכוי לזכות בתואר, נצטרך להמשיך". הכוכב הצעיר שמתאושש מפציעה בטוח שהוא יוכל לחזור לשחק עוד לפני סיום העונה: "אני מקווה להתגבר על הפציעה ולשחק במשחק האחרון. אם יש לי סיכוי לעזור, אני אעשה זאת".

על העונה שחווה קבוצתו אמר ניימאר: "היו לי הרבה דברים השנה, טובים ורעים. היו לי תקופות קשות, אבל אני מביט קדימה עם ראש מורם. אני מרגיש משוחרר. שום דבר בחיים הוא לא פשוט. לפעמים יש בקרים טובים ובקרים פחות טובים. הפסדנו לאחרונה בגמר גביע המלך וזו לא הרגשה טובה, אבל צריך ללמוד מהכול בחיים. כשאתה מרגיש עצוב, אתה משאיר את הראש למעלה וממשיך לחייך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully