וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן אינטר חאבייר סאנטי יפרוש מכדורגל בתום העונה

לפי הבעלים אריק טוהיר, הסמל הגדול של הנראזורי יתלה את הנעלים אחרי 19 שנים בסן סירו ויקבל תפקיד ניהולי

חאבייר סאנטי שחקן אינטר. רויטרס
אחד הסמלים הגדולים בכדורגל העולמי. סאנטי/רויטרס

עוד אגדת כדורגל תתלה בקרוב את הנעליים: קפטן אינטר חאבייר סאנטי יפרוש בתום העונה הנוכחית מכדורגל, כך הודיע הבעלים של המועדון אריק טוהיר. הארגנטינאי בן ה-40 משחק זה 19 שנה במדי הנראזורי, ולפי הבעלים האינדונזי, הוא צפוי לקבל תפקיד ניהולי במועדון מיד לאחר פרישתו ממשחק. "נפגשתי עם סאנטי לפני כמה חודשים כדי להבין את החזון שלו", אמר טוהיר לעיתונאים, "סאנטי יהיה חלק מהנהלת המועדון, והסכמנו שכרגע הוא צריך להתרכז במשחקי הליגה שנותרו לו". משחקו האחרון של סאנטי במדי אינטר צפוי להתקיים ב-10 במאי נגד לאציו.

שחקני אינטר דיאן סטנקוביץ', דייגו מיליטו, כריסטיאן קיבו, חאבייר סאנטי חוגגים זכיה בליגת האלופות ב-2011. GettyImages
טרבל היסטורי, שפע של תארים והרבה הרבה כבוד מעולם הכדורגל. סאנטי/GettyImages

סאנטי החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי טאיירס הארגנטינאית בשנת 1992, ובהמשך שיחק בבאנפילד. בשנת 1995 עבר לשורות אינטר והפך לסמל הגדול שלה. את משחקו הראשון במדי אינטר ערך סאנטי ב-27 באוגוסט במשחק נגד ויצ'נסה שהסתיים ב-0:1 לנראזורי. ב-19 עונותיו באינטר רשם סאנטי 856 משחקים עד כה במדים הכחולים-שחורים, כבש 21 שערים וזכה עם המועדון בטרבל היסטורי בשנת 2010, בחמש אליפויות איטליה, בארבע גביעים, בגביע אופ"א בשנת 1998 ובאליפות העולם לקבוצות ב-2010.

סאנטי מחזיק בשיא ההופעות לשחקן במדי נבחרת ארגנטינה עם 145. משחקו הראשון בנבחרת הלאומית היה בנובמבר 1994 נגד צ'ילה, והוא שיחק בטורנירי גביע העולם של 1998 ו-2002. הוא לא זומן על ידי חוסה פקרמן לסגל של ארגנטינה למונדיאל 2006, החלטה שנחשבה למעוררת מחלוקת.

בעונה האחרונה סאנטי מיעט לשחק וזאת לאחר שנפצע בעקבו במשחק נגד פאלמו ב-28 באפריל 2013. לאחר מספר חודשי החלמה, חזר סאנטי לשחק העונה ורשם 11 משחקים במדי אינטר, עשרה מהם בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בביצועיו של סאנטי לאורך השנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully