וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך ערך אימון מלא והכריז: "אני כשיר לאתלטיקו"

השוער הצ'כי, שנפצע במשחק הראשון מול הקולצ'ונרוס, הפתיע ועשוי לשחק בגומלין (ד', 21:45). גם טרי, הזאר ואטו התאמנו

פטר צ'ך שוער צ'לסי באימון. Clive Rose, GettyImages
ישחק בכל זאת? פטר צ'ך באימון/GettyImages, Clive Rose

תפנית בעלילה. רק לפני שבוע נפל פטר צ'ך בצורה רעה כבר בדקה ה-18 במהלך משחק החוץ של צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד ומיד ביקש חילוף. האבחנה הראשונית קבעה כי השוער הצ'כי הפנטסטי של הבלוז פרק את הכתף וכי הוא זקוק לניתוח, שישבית אותו למשך שלושה חודשים ואף ייפגע בהכנות שלו לעונה הבאה.

אלא שכאמור, שבעה ימים בלבד עברו והיום (שלישי), יממה אחת בלבד לפני משחק הגומלין בין שתי הקבוצות, שייערך מחר בערב בסטמפורד ברידג', התייצב צ'ך לאימון הבלוז ואף הבהיר לרשת "סקיי ספורטס" הבריטית: "אני כשיר למשחק".

צ'ך עלה למגרש האימונים בקובהאם, ערך חימום מלא והמשיך לאימון שוערים רגיל. עדיין לא ברור האם ז'וזה מוריניו יחליט ללכת עם צ'ך או שמא הוא ימשיך לפתוח עם השוער המחליף שלו, האוסטרלי הוותיק מארק שוורצר, שהיה מצוין כאשר נכנס במשחק הראשון ובלט לטובה גם בניצחון החוץ הגדול על ליברפול ביום ראשון.

גם ג'ון טרי, שנפגע בקרסולו במהלך אותו משחק בויסנטה קלדרון והוחלף כרבע שעה לפני הסיום, עלה לכר הדשא והתאמן עם הקבוצה וגם הוא צפוי להיות על המגרש מחר, כאשר צ'לסי תנסה להעפיל פעם נוספת לגמר ליגת האלופות, המפעל בו זכתה רק לפני שנתיים. שניים נוספים שערכו אימון ועשויים להשתלב במשחק הם החלוץ סמואל אטו, שלא שיחק מאז ההפסד הביתי מול סנדרלנד לפני שבוע וחצי ואדן הזאר המצוין, שנפצע במשחק הניצחון 0:2 על פריס סן ז'רמן ברבע גמר האלופות.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Rose, GettyImages
מבסוט. ז'וזה מוריניו/GettyImages, Clive Rose
  • עוד באותו נושא:
  • פטר צ'ך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully