וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי יפתח בבאר שבע

29.4.2014 / 12:31

הצהובים רוצים לחגוג אליפות בשבת, הקשר יחזור להרכב. שחקני הקבוצה הצטלמו עם בננות כהזדהות עם דני אלבס

הפועל תל אביב מנצחת בדרבי את מכבי תל אביב, 26.4.2014/ONE

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע שייערך בשבת הקרובה (20:40, ערוץ 1) ועשוי להפוך למשחק ההכתרה הרשמי של הקבוצה, בדרכה לאליפות שנייה ברציפות. לצהובים יספיק גם תיקו על מנת לשחזר את חגיגות האליפות מעונת 1995, אז ניצחה הקבוצה 0:1 משער של אלון ברומר, בדרך לזכייה דרמטית במחזור הסיום של אותה עונה.

הקשר ערן זהבי החלים כמעט לחלוטין מהפציעה בשריר הירך האחורי והוא צפוי לפתוח בהרכב. זהבי שולב כמחליף במחצית של משחק הדרבי בשבת האחרונה וכבש, אך הצהובים הפסידו 3:1. ברק בדש, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב לסגל.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצים לחגוג בבאר שבע. זהבי/קובי אליהו

אוהדי הקבוצה זועמים על הנהלת הפועל באר שבע, שהקצתה בשלב זה רק 1,700 כרטיסים עבורם למשחק בשבת, למרות שהצפי הוא שיהיו יציעים נוספים שיישארו ריקים ויוכלו להתמלא באוהדים התל אביבים הרבים שמעוניינים להגיע למשחק. עדיין לא ברור האם בסופו של דבר יוקצה יציע נוסף עבור האורחים, כאשר אוהדי מכבי לא מבזבזים זמן וכבר החלו לקנות כמויות רבות של כרטיסים גם ליציעים המיועדים לקהל הבאר שבעי.

חלק משחקני הקבוצה לקחו היום חלק בקמפיין ההזדהות עם שחקנה של ברצלונה דני אלבס, כחלק ממאבק עולמי נגד הגזענות. במשחקה האחרון של ברצלונה, נגד ויאריאל, נזרקה בננה לעברו של המגן הברזילאי, שבתגובה קילף אותה ואכל אותה על כר הדשא. מאז המקרה וכאות הזדהות עם אלבס, הצטלמו שחקני כדורגל רבים ברחבי העולם עם בננה והעלו את התמונות באינסטגרם וברשתות החברתיות השונות. היום הצטלמו שחקני האלופה, חואן פאבלו, קרלוס גרסיה, ערן זהבי, ברק יצחקי, שרן ייני וברק לוי, בתמונה משותפת כשהם אוחזים בבננה והמועדון פירסם הבעת תמיכה רשמית באלבס ובמאבק נגד הגזענות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב במאבק נגד הגזענות. פייסבוק, צילום מסך
שחקני מכבי תל אביב במאבק נגד הגזענות/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully