וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים להפועל עכו: אלי כהן, דורה ועטר

29.4.2014 / 8:33

אחד מהשלושה צפוי להתמנות במקומו של נעים. לנקרי: "רק בעוד שבועיים יוחלט מי יאמן". אבו ריא ייעדר נגד בית"ר ירושלים

one

אחרי שהבטיחה מעשית עונה נוספת בליגת העל, הפועל עכו תחל בימים הקרובים לדון בסוגיית המאמן. כבר עכשיו ברור שיובל נעים לא ימשיך בוודאות בקבוצה, ובעכו מגבשים רשימת מועמדים לתפקיד, שבה נמצאים אלי כהן, שאימן בהצלחה את עכו במשך שנתיים, שלומי דורה, שעדיין לא ברור אם ימשיך בהפועל חיפה, וראובן עטר. למרות הדברים, אף אחד מבין השלושה לא קיבל פנייה מהקבוצה.

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, שמנסה ליצור שקט סביב הקבוצה, פרסם את הפוסט הבא בחשבון הפייסבוק שלו: "רק עם סיומה של העונה בעוד כשבועיים בעזרת השם תתבצע היערכות לקראת העונה הבאה, ורק אז יוחלט מי הוא המאמן ומי הם השחקנים שיובילו את הקבוצה. כל ניסיון להציג מינוי צפוי של מאמן כזה או אחר על ידי גורמים לא מוסמכים לא יצלח, וחבל שאותם 'ספקי' מקורות מידע מנסים לרכוב על הגל ולקדם את עניינם האישי על חשבון קבוצת הפועל עכו".

בגזרת השחקנים, היחידים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה הם הקפטן דודו גורש, משה מישאלוב, חמדי סליחי, שניר משען ואלי זיזוב. ז'וליאנו ספדאסיו עשוי להמשיך עונה נוספת וגם ברניסלב יובאנוביץ' ומירקו אורמוש צפויים לקבל הצעה להמשיך בקבוצה. לעומתם, ננאד מרינקוביץ' יסיים את דרכו בקבוצה.

בינתיים שחקני עכו סיימו מנוחה בת יומיים וחזרו להתאמן. בסוף השבוע תפגוש עכו את בית"ר ירושלים והיא תצטרך להסתדר ללא מהראן אבו ריא המוצהב. מי שצפוי להחליפו בעמדה הזו הוא עדן בטיט, שלא שיחק בתקופה האחרונה ויקבל צ'אנס מחודש להוכיח את עצמו.

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
יחזור לליגת העל? עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully