וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלון תורג'מן סגר לשלוש שנים נוספות

29.4.2014 / 13:22

מלך שערי הקבוצה שודרג. שחקנים בקבוצה: ”סטנוייביץ’ היה בהלם. צריך להעיף חצי קבוצה”. הרוש ושוער זר על הפרק

one

במכבי חיפה דיברו עד אתמול (שני) על החשיבות של הגעה למפעלים האירופאים בעונה הבאה, אלא שאחרי ההפסד 3:1 לעירוני קרית שמונה שוב הוכח שאולי טוב שהירוקים ימנעו מהגעה לאירופה ויתרכזו במהפכה שעומד לבצע המאמן החדש, אלכסנדר סטנוייביץ'.

המאמן הסרבי ישב אתמול ביציע יחד עם עוזרו ברנימיר מיצ'ביץ', שהרבה לעדכן נתונים בפנקס, והשניים נראו מוטרדים מאוד מהמצב. בשיחות סגורות עם אנשיו סיפר סטנוייביץ' כי דרושה מהפכה גדולה בסגל בעונה הבאה ולכן קרוב לוודאי שיחליף את כל הזרים פרט לרובן ראיוס, שיחזור לשחק במחזור הקרוב.

אחד השחקנים אמר אתמול: "סטנוייביץ' בטח ישב ביציע והיה בהלם. הוא הגיע למועדון גדול, אבל לא תיאר לעצמו כמה הקבוצה חלשה. אני לא מתבייש לומר, צריך להעיף מפה חצי קבוצה. אנחנו נראים רע מאוד". יותר מכל מלמדות התגובות בחדר ההלבשה הירוק. "עצוב להיות פה. קרית אליעזר הפך לאויב גדול שלנו", אמר אחד השחקנים לחבריו. "כולם כבר רוצים שהעונה הזאת תיגמר".

בויאן שראנוב הפגין אתמול יכולת חלשה ולמרות ההערכה לה הוא זוכה מהסרבי, בחיפה מעדיפים להתחזק בעמדה הזאת, אבל זה רק אם ימצאו שוער טוב יותר במחיר שפוי. האפשרות הבולטת היא אריאל הרוש מבית"ר ירושלים, שבמועדון כבר בדקו את העלויות הכרוכות בהבאתו. כרגע ההערכה היא שבית"ר תסכים למכור את השוער תמורת 600 אלף יורו, סכום שחיפה תוכל לעמוד בו, אבל המאמן בודק גם אופציות של שוער זר.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמנה החדש של מכבי חיפה (במרכז) עם יעקב שחר (מימין), העוזר ברנימיר מיצ'ביץ'. אדריאן הרבשטיין
נראו מוטרדים מהמצב. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

סטנוייביץ' צפה אתמול גם בדויד מנגה, החלוץ הצרפתי אותו אימן בפרטיזן בלגרד, שהיה רוצה לשחק אצל המאמן ואף שוחח עימו לאחרונה. שחקן נוסף שנמצא חזק ברשימות של המאמן: הקשר קני סייף. בחיפה ינסו לקדם בימים הקרובים את העברתו מרמת השרון, אם כי שם מעדיפים שאריק איזיקוביץ' שמחזיק ב-75 אחוז מכרטיסו יכניס את המשא ומתן להילוך גבוה רק בתום העונה כדי שהשחקן יתרכז במאבקי ההישרדות. סייף שכבש העונה תשעה שערים נחשב לאחד מתגליות העונה וסטנוייביץ' כבר עודכן בפרטים לגביו.

סטנוייביץ' היה רוצה לראות גם את גילי ורמוט, שעדיין לא החליט לעזוב את הפועל תל אביב. בחיפה מקווים שהאדומים יאלצו למכור אותו בגלל המצב הכלכלי ומקורבים לעסקה טוענים שזה הזמן לנסות ולרכוש אותו. סטנוייביץ' כבר ביקש לצפות בשחקן עוד בטרם הקבוצה נכנסה למו"מ עימו. "יש לא מעט שמות בפנקס, וצריך לצמצם. במהלך השבועות הקרובים סטנוייביץ' יחליט בדיוק מה הוא צריך, ונפעל בהתאם", אמרו במועדון. בשלב הזה, אנתוני נוואקמה ואלכסנדר דוידוב אחריהם כבר עקב, לא יגיעו לקבוצה.

במקביל החלוץ אלון תורג'מן נפגש היום עם הנהלת הקבוצה וסיכם על חוזה חדש לשלוש השנים הקרובות. בין הצדדים התנהל מו"מ ארוך שנמשך כמה שבועות והגיע לסיומו לאחר שהחלוץ קיבל שדרוג בשכרו. לאחר החתימה אמר תורג'מן, המיוצג על ידי גלעד קצב: "אני מאושר להמשיך ולהיות חלק ממכבי חיפה בשנים הבאות. זה הבית שלי ואעשה הכל להצלחת המועדון".

המגן טאלב טואטחה זכה אתמול לשריקות בוז מחלק מהקהל, ואחרים גוננו עליו. סטנדרד ליאז' כבר גיששה אצל המגן ובחיפה לא פוסלים אפשרות למכור אותו למרות שמחאת הקהל רק מגבירה את הרצון להשאירו בקבוצה. במועדון לא אהבו את הקריאות נגדו, כמו גם את השלטים בגנות יעקב שחר, במיוחד לאחר ההודעה הרשמית שהוציא אתמול בה ביקש מהקהל לחדול מהקריאות. "יש כאן ניסיון לעשות משהו חדש. בא לכאן מאמן חדש, הקריאות הללו לא הוסיפו לאף אחד", אמרו במועדון.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק ניסע למנוע הסלמה של פעולות חוג האוהדים, שחלק מהם החליט לא להפסיק את המחאה. גם מנהל הקבוצה אדורם קייסי ניסה להתערב. המגן שמואל שיימן, שהובהל לבית החולים במהלך המשחק בעקבות חבלה בפניו וחתך באזור הלחי, נבדק היום ונמצאה לו פגיעה אורטופדית בלסת. הוא יוכל לחזור לפעילות כבר מחר ללא מגע בכדור ומחרתיים לאימונים מלאים.

הקבוצה תעמוד לדין בסעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים (סינוור בלייזר של שוער עירוני קרית שמונה). הדיון יתקיים ביום רביעי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טאלב טואטחה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
במועדון לא אהבו את המשך שריקות הבוז. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully