וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "מאחל הצלחה למי שיהיה פה בעונה הבאה"

מאמן מכבי חיפה אחרי עוד מפלה: "לא היינו מדויקים ואיכותיים, זה מה שיש". בכר: "מדהים מה שהשחקנים נותנים מעצמם"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

לאלכסנדר סטנוייביץ', כצפוי, תחכה עבודה רבה במכבי חיפה. הערב (שני) קבוצתו החדשה הפסידה 3:1 לעירוני קרית שמונה. אדין צוצאליץ' (19) כבש את הראשון מעמדת נבדל, אבל רועי קהת (23 ו-37) ומינדאוגאס פאנקה (57) ביצעו מהפך וקבעו משחק מספר ליגה 13 ללא הפסד עבור המדורגת שלישית, שבכל מקרה תהיה באירופה בעונה הבאה. הירוקים, מנגד, רחוקים ארבע נקודות מהמקום הרביעי, שגם הוא שווה אירופה רק אם קרית שמונה תניף גביע.

לא היה שקט בקרית אליעזר, וזה כלל את מחאת הקהל כנגד טאלב טואטחה ומחאה נוספת, כנגד הבעלים יעקב שחר. בשלט שתלו האוהדים נכתב: "גם כשאתה חוגג בנוקיה זה פוגע בנו אישית". אם כל זה לא הספיק, המגן שמואל שיימן נפצע בפניו ופונה לבית החולים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"השחקנים ניסו ולא הצליחו". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"משחק לא טוב שלנו", אמר אריק בנאדו. "הקבוצה הטובה ניצחה. חשבנו שתהיה המשכיות, כי בשבוע שעבר שיחקנו יותר טוב. לא הבאנו מספיק איכויות. ניסינו בחצי השני, אבל זה לא היה מספיק. כשאנחנו מפסידים יש אכזבה, אבל אני לא רוצה לדבר על שחקן כזה או אחר. מפסידים ביחד ומנצחים ביחד. אנחנו בתקופה לא טובה, חסרים שחקנים, אבל אסור להראות כמו שנראינו היום. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל צריך להרים את עצמנו לקראת יום שבת.

"אמרתי לשחקנים שלפני כל משחק יש מה להרוויח, כשחקן וכקבוצה. היום לא הרווחנו, אבל יש תקופות כאלה. השחקנים ניסו ולא הצליחו. לא היינו מדויקים או איכותיים, אבל זה מה שיש.

"כולם יודעים מה יהיה בעונה הבאה, אני מנסה להוביל את הקבוצה ולעשות כמה שיותר טוב. מאחל בהצלחה למי שיהיה בעונה הבאה.

"היה לנו סיכוי לצמצם את הפער מאירופה ולהיות יותר בעניין והמשחק הזה הרחיק אותנו. ננסה בשבת לשחק כדורגל חיובי ואיכותי יותר ולנצח, אבל זה לא יהיה קל. זה לא נראה טוב. הבוז לא נעים, בטח לא במגרש הביתי שלך, אבל זה לא תירוץ להפסד".

הקפטן יניב קטן: "היה משחק רע מאוד. לא נכנסנו טוב למשחק ובסופו של דבר, כשאתה לא משחק טוב, אתה מפסיד. כשאתה מפסיד, יש אלף ואחת סיבות ובעונה כזו כל מה שיגידו יכול להיות נכון. אי אפשר להסביר שום דבר לגבי איך שהקבוצה נראית. צריך לעשות את המקסימום עד הסוף. צריך לכבד קודם כל, עד סוף העונה, את אריק בנאדו. אנחנו לא מספיק טובים וזו עובדה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אנחנו משקיעים כל העונה בליגה ואמרתי לשחקנים שאני לא רוצה לשמוע ציוץ על הגביע. כשיגיע הזמן, נתעסק בזה. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה". בכר/אדריאן הרבשטיין

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, שחיבר כבר 17 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות: "אנחנו לא שומרים אף אחד. יש לנו מאבקים לא קלים בליגה. היה חשוב לשמור על פער שבע הנקודות מהפועל תל אביב, כי הם בכושר טוב. יש לנו עוד משחק חשוב בשבת מול סכנין וחבל שנאבד את זה. אנחנו משקיעים כל העונה בליגה ואמרתי לשחקנים שאני לא רוצה לשמוע ציוץ על הגביע. כשיגיע הזמן, נתעסק בזה. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה.

"זה מדהים מה שהשחקנים נותנים מעצמם. הם יודעים שאין הרבה אפשרויות ושהם חייבים לתת והם עושים את זה. הכול ברגליים שלהם. הם מגיעים למקום טוב ויודעים שהם צריכים להוכיח את עצמם, אז הם עושים את זה ומתקדמים. בזכות הצוות, הניהול, אבל בעיקר בזכות עצמם. צריך לתת מחמאות למאמן הכושר שלנו, החבר'ה נראים מצוין ואנחנו מגיעים לישורת האחרונה בכושר טוב ונדאג שזה יימשך ככה. אנחנו שש הפרש מבאר שבע ויש לנו עוד משחק בית מולם. להיות סגנית אלופה זה משהו מיוחד, למרות שאין הבדל מבחינת אירופה בנושא הזה. אבל עוד קודם יש לנו את סכנין ואז את הגביע".

קהת, שכבש צמד, סיכם: "אני מרגיש מצוין. שבוע שני ברציפות שאני עושה משחק טוב. מקווה להמשיך ביכולת הזו ולתרום לקבוצה כמה שיותר. היה לי מצב לגול שלישי, אדריאן נתן לי כדור ענק והייתי צריך לכבוש. מקווה לכבוש שוב בשבוע הבא ולכפר על זה. המועדון שלנו הוא מהטובים בארץ, הוא לא נופל משום מועדון אחר. אני מרגיש בו כמו במשפחה, יש פה את כל התנאים להצליח ורואים את זה על המגרש. ברק מאמן מצוין, הוא נותן לנו שקט ומכין אותנו לכל משחק בצורה הטובה ביותר, אני שמח שיצא לי להתאמן תחתיו. הלוואי שנזכה בגביע".

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

גיא חיימוב ושחקני עירוני קרית שמונה. מחשבון האינסטגרם של גיא חיימוב,
שמח בחדר ההלבשה של קרית שמונה/מחשבון האינסטגרם של גיא חיימוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully