וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פנתה לאורלין סטארוקין

29.4.2014 / 6:30

העולה החדשה מעוניינת בבולגרי של לבסקי סופיה, שהופך לשחקן חופשי. פינאס אחרי התיקו מול נצרת: "האווירה מדהימה"

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכינים את העונה הבאה. מזרחי/ברני ארדוב

מכבי נתניה תחל בהכנותיה לעונה הבאה מיד לאחר משחק גמר גביע המדינה בשבוע הבא מול עירוני קרית שמונה, אולם מאחורי הקלעים כבר נעשים גישושים ראשונים בנוגע למספר נושאים. בנוסף לשחקנים הישראלים אותם רוצים לראות בקבוצה, בנתניה החלו לבחון כבר את המצב אצל כמה שחקנים זרים ולוואלה! ספורט נודע שפנייה נעשתה לקשר הבולגרי אורלין סטארוקין.

הבולגרי, שמשחק בלבסקי סופיה ויכול לשמש גם כמגן, יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית ובקבוצה מעיר היהלומים שמו עליו כבר עין. שמו של סטארוקין עלה לאחר שמועמדותו של גיורגי סארמוב מבוטב פלובדיב ירדה מן הפרק לאחר שהתברר שהשחקן אינו שחקן חופשי. גם שמו של הקשר הקרואטי של מאריבור, דיאן מזגה, עלה, אך העלויות שלו גבוהות ולא נראה כי הוא יגיע בסופו של דבר אל העולה החדשה.

זר נוסף שנמצא במשא ומתן עם נתניה הוא הבלם הניגרי גגה סוריולה. סוכנו של השחקן צפוי להגיע לארץ לפני גמר הגביע ואז גם ינסו הצדדים לסגור את העניינים ביניהם. אותו סוכן אגב, צפוי לשבת עם ראשי נתניה גם בנוגע לעמנואל סאנדיי ואובינה נווצקו. בקבוצה מעוניינים להחתים את השניים ולהשאילם, אך שום דבר בנושא זה עוד לא נחתם באופן רשמי.

אורלין סטארוקין במדי צ'רנומורץ בורגס ב-2009. GettyImages
בדרך לנתניה? סטארוקין/GettyImages

מלבד גזרת הזרים, בנתניה צפויים להעלות מהנוער של בית"ר נס טוברוק, כחלק מהסכם שיתוף הפעולה בין המועדונים, כמה שחקנים. בשלב זה בנתניה מעוניינים בבלם קבוצת הנוער של טוברוק איאד אבו עביד ובקשר ראול גרשומוב.

בגזרת הקהל, ראשי המועדון טוענים שזמן רב לא זכורה להם תכונה כזו מכיוונם של אוהדי הקבוצה, כאשר 14 אלף צופים נתנייתים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון רמת גן לקראת המשחק מול קרית שמונה ואילו קרוב לאלף איש רכשו עד כה מנוי לעונה הבאה.

בקבוצה היו מרוצים מהנחישות של השחקנים במפגש מול אחי נצרת, שהסתיים ב-2:2, אולם המאמן יוסי מזרחי לא אהב כלל את היכולת ההגנתית של הקבוצה. כובש השער השני, טובארנו פינאס, אמר בסיום המשחק: "אני מרגיש מצוין. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולכבוש זה בונוס עבורי. הייתי במצב טוב, אז בעטתי. אני רוצה תמיד לכבוש. יש אווירה מדהימה בעיר ואלו ימים טובים". על העובדה שכבש מול טל בנין אמר פינאס: "טל מאמן טוב ולימד אותי הרבה. אין לי אפילו אחוז אחד של תחושת נקמה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully