וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה ואחי נצרת נפרדו ב-2:2

הקבוצה מעיר היהלומים שמרה על ספורטיביות, פתח תקוה הרוויחה. יוסי מזרחי: "שער כמו של ערן לוי רואים רק באירופה"

גד עמוס שוער מכבי אחי נצרת הודף כדור. אדריאן הרבשטיין
נתניה עצרה את נצרת וקירבה את פתח תקוה לעלייה/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-34 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים, שניים בפלייאוף העליון ואחד בתחתון. מכבי נתניה שמרה על ספורטיביות, הוציאה 2:2 ביתי מאחי נצרת וקירבה את הפועל פתח תקוה לליגת העל. במשחק נוסף, הפועל עפולה והפועל נצרת עילית נפרדו גם הן ב-2:2. בפלייאוף התחתון, הפועל ירושלים קרובה להישארות אחרי 0:2 על אום אל פאחם.

מכבי נתניה - אחי נצרת 2:2

מי שמחייכת במיוחד בסיום המשחק הזה היא הפועל פתח תקוה, ששלושה מחזורים לסיום העונה מובילה כעת בארבע נקודות גם על בני לוד וגם על אחי נצרת, ומתקרבת לעלייה לליגת העל. המשחק בעיר היהלומים היה מלא באירועים ובדקה ה-16 עלתה המארחת ליתרון אחרי שלארי קאיודה הגביה וערן לוי, עם שער ענק, הניף רגל ובעט מהאוויר היישר אל בין החיבורים. שלוש דקות חלפו וקרן של עלי חטיב נחתה על ראשו של דויד פוליאנץ וקבעה שוויון. עוד לפני הירידה להפסקה רן רול מסר לעידן שריקי וזה מצא את המשקוף ומנגד, טעות בהגנת נתניה השאירה את אלן מסודי לבדו מול אוהד לויטה, אבל גם חלוץ נצרת מצא את המשקוף.

בדקה ה-63 לוי מסר לטובארנו פינאס וזה עבר שני שחקנים ובעט בעוצמה מעשרה מטרים לרשת. עשר דקות חלפו ומסודי קיבל כדור עומק נהדר מחטיב ועם צ'יפ מעל אוהד לויטה קבע את תוצאת המשחק. לקראת הסיום, חטיב כמעט ניצח את נתניה עם בעיטה למשקוף מ-25 מטרים, אבל זה הסתיים בשוויון. אוהדי נתניה קיללו לאורך המשחק ממושכות את טל בנין, מאמן אחי נצרת והאיש שהדריך את נתניה לאורך רוב עונת הירידה בעונה שעברה.

יוסי מזרחי אמר בסיום: ?זה היה משחק שהוא הכנה אחרונה לגמר הגביע. היינו חייבים להיות בקצב .חבל שספגנו שני שערים שלא היינו צריכים לספוג. גול כמו של ערן רואים רק באירופה, וגם זה פעם בהרבה זמן".

על העובדה שנתניה המשיכה לשחק בספורטיביות למרות שעלתה ליגה, אמר מזרחי: ?הכול תלוי איך מחנכים את השחקנים. אני הייתי מתעצבן שהפסדתי בשישי בשכונה. לקראת גמר הגביע: לא כל יום יש גמר גביע. הימים האלה הם ימים של כיף וצריך לנצל את זה. התחושה היא טובה".

המאמן המפסיד טל בנין: ?זו חוויה לא נעימה שמקללים אותך תשעים דקות, אבל עברתי הרבה בקריירה כדי לא להתייחס. יש לי חבורה של גיבורים, עם המאמצים והרעב שלהם להצליח. אם ננצח את הפועל פתח תקוה, הכול יהיה פתוח. הגענו כדי לנצח היום ויש תחושת פספוס?.

משחקים נוספים:

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 2:2
לעפולה: דור כוכב (28), נתנאל גולדמן (72). לנצרת עילית: הייתם חלבי (19, 40)

מכבי אום אל פאחם - הפועל ירושלים 2:0
לירושלים: עידן שדה (17), אלון בוזורגי (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully