וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה חגגה את האליפות ה-19 בתולדותיה

הקבוצה הסתפקה ב-0:0 מול ריזספור כדי להחזיר את התואר אחרי 3 שנים. בהולנד אייאקס חגגה אליפות רביעית ברציפות

אוהדי פנרבחצ'ה משליכים נפצים למגרש. רויטרס
היו טובים יותר במאני טיים של העונה. אוהדי פנרבחצ'ה/רויטרס

אחרי שלוש שנים, פנרבחצ'ה הבטיחה את האליפות ה-19 בתולדותיה: הקבוצה הטורקית סיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מול ריזספור וחיסלה סופית את סיכוייה של גלאטסראיי להשיג אותה. בשבוע שעבר פנר הייתה יכולה להבטיח את האליפות מול בשיקטאש, אבל סיימה מולה רק ב-1:1. מי שעוד עשה היסטוריה זה מאמן הקבוצה, ארוס ינאל, שזכה לראשונה בקריירה בתואר האליפות.

גלאטסראיי, היריבה של פנרבחצ'ה ששלטה בשנתיים האחרונות בליגה, יצאה מעשית מהמירוץ אחרי שני ההפסדים האחרונים כאשר היא נוצחה על ידי סיבאספור והתבוסה 4:0 על ידי קסימפסה. הערב הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני ניצחה 0:1 את אלזיגספור, אבל זה כבר לא עזר לה והיא תמשיך להיאבק עד הסיום (שלושה מחזורים נותרו) מול בשיקטאש על המקום השני שמוליך בעונה הבאה למוקדמות ליגת האלופות.

שחקני אייאקס חוגגים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
בפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון, הם מחזיקים ברצף של ארבע אליפויות. שחקני אייאקס/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

אחרי שלפני שבועיים היא הבטיחה מעשית את האליפות בהולנד, אייאקס עשתה זאת היום רשמית כשרשמה אליפות רביעית ברציפות. הקבוצה של פרנק דה בור סיימה ב-1:1 מול הראקלס ונקודה הספיקה להם להוציא לפיינורד השנייה את האוויר כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון שאייאקס זוכה בתואר ארבע שנים ברציפות. בחלק הראשון של העונה המועדון ההולנדי היה צמוד לוויטסה בראשות הטבלה, אבל רצף של תוצאות מצוינות במחצית השנייה של העונה השאירה אותם מעל כל היריבות.

בזכות האליפות הזו, דה בור השתווה ללואיס ואן חאל שגם הוא זכה בארבע אליפויות. לפניהם ברשימת המאמנים האלופים נמצאים רינוס מיכלס (חמש אליפויות), חוס הידינק (שש). ובכל זאת אם נותר מעט טעם חמוץ בפה הוא נובע מהעובדה שהקבוצה של דה בור פספסה הזדמנות לזכות בדאבל לראשונה מאז עונת 2001/02 בעקבות התבוסה בשבוע שעבר לזוולה בגמר הגביע ההולנדי.

פיינורד הבטיחה לעצמה את המקום השני בליגה אחרי שהיא מחצה 1:5 את קאמבור, ובעונה הבאה היא תתייצב למשחקי מוקדמות ליגת האלופות. טוונטה תשחק בליגה האירופית ותסיים במקום השלישי, ואילו על המקום הנוסף בליגה האירופית ימשיכו להיאבק שלוש קבוצות במחזור האחרון: פ.ס.וו, ויטסה וארנהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • פנרבחצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully