וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה זכתה בשטוטגארט, נישיקורי אלוף ברצלונה

שראפובה גברה על איבנוביץ' והשלימה זכייה שלישית ברציפות, היפני קטע רצף ספרדי מול חיראלדו, דימיטרוב אלוף בוקרשט

הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. AP
שוב חוגגת. שראפובה/AP

כמו בכל יום ראשון, גם היום נערכו השלבים המכריעים בטורנירי הטניס השונים, כאשר בטורניר ברצלונה היוקרתי חגג בסיומו קיי נישיקורי שחגג תואר ראשון על החימר בזכות ניצחון קל 2:6, 2:6 על סנטיאגו חיראלדו בגמר. היפני המצוין היכה שני אייסים וסיפק 19 ווינרים.

התואר בברצלונה הוא השני של נישיקורי השנה (זכה בממפיס מוקדם יותר). בזכות הניצחון, נישיקורי שיפר את המאזן שלו מול חיראלדו הקולומביאני ל-1:5. הזכייה של נישיקורי סגרה רצף של 12 שנה שבהן רק טניסאים ספרדים זכו בתואר. ה"לא ספרדי" האחרון שחגג בברצלונה היה גאסטון גאודיו שזכה בתואר ב-2002.

"שיחקתי נהדר", אמר נישיקורי. "הרגשתי שאני צריך להיות בגמר ואני שמח מאוד לזכות בתואר. התואר הזה והריצה שלי במיאמי שיפרו לי את הביטחון, במיוחד השבוע על החימר. יש שלושה טורנירים גדולים במדריד, ברומא והרולאן גארוס ולכן אני מקווה שאני אוכל לעשות עבודה טובה ולשפר את הדירוג שלי. המטרה הבאה שלי היא להגיע לטופ 10".

הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב. רויטרס
רצף מצוין. דימיטרוב/רויטרס

טורניר בוקרשט הגיע היום לסיומו כאשר גריגור דימיטרוב זכה בתואר ה-ATP השלישי שלו בקריירה, והשלים ארבעה משחקים שבהם הוא לא שמט אף מערכה. השיא הגיע ב-6:7, 1:6 על לוקאס רוסול (43 בעולם) במשחק שנמשך 81 דקות ובסיומו הוא גבר על אלוף השנה שעברה. בזכות הניצחון, דימיטרוב יעפיל למקום ה-13 בעולם.

התואר השני של דימיטרוב השנה מסדר לו סכום נאה של 77,315 יורו כשרק לפני חודשיים הוא רשם זכייה בטורניר אקפולקו. "זה מרגיש מצוין לזכות בתואר", אמר דימיטרוב. "העליתי את הרמה של המשחק שלי אחרי שלא הייתי מרוצה מהמשחקים הקודמים שלי בטורניר. ידעתי שאני צריך להשתפר, במיוחד אחרי המערכה הראשונה. לוקאס הוא ווינר גדול שמכה נקודות מדהימות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. AP
אוהבת את שטוטגארט. שראפובה/AP

מריה שראפובה זכתה היום בטורניר שטוטגרט (סך פרסים 710 אלף דולר), אחרי שגברה 6:3, 4:6, 1:6 על אנה איבנוביץ' והבטיחה את התואר ה-30 שלה בקריירה. שראפובה (9 בעולם) כבר פיגרה 6:3, 3:1, ונקודה מ-4:1, אבל ביצעה מהפך, והשלימה ניצחון שביעי ברציפות על יריבתה הסרבית, בדרך לזכייה שלישית ברציפות על החימר בגרמניה, עם מכונית הפורשה הנוצצת, כשבנקודה האחרונה היא מפגיזה את הווינר ה-34 שלה במשחק.

"בהתחלה חשבתי שזה לא היום שלי, אבל פתאום הכול התהפך", אמרה שראפובה, "התחלתי בצורה חלשה את העונה, אבל הצות שלי ואני עבדנו על חזרה לכושר במטרה לזכות בתארים, ואני שמחה שזה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully