וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "החבר'ה שלנו לא נכנסים לסחרור"

מכבי ת"א תנסה לסיים ראשונה את העונה הסדירה כשתארח את מכבי חיפה (ב', 21:00, ע' 5). מורן רוט: "יהיה קשה מאוד"

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצליחו לנחות על הקרקע? פניני/קובי אליהו

משחקי העונה הסדירה של ליגת העל לעונת 2013/14 יגיעו מחר (שני) לסיומם במפגש הבית העליון בין מכבי תל אביב למכבי חיפה (21:00, ספורט 5). אם הקבוצה של דיוויד בלאט, שכזכור ביום רביעי העפילה לחצי גמר הפיינל פור של היורוליג, תנצח את חיפה, היא תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, ותפגוש ברבע גמר הפלייאוף את גלבוע/גליל. הפסד ישלח את הצהובים למקום השני ולסדרה נגד הפועל חולון.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול מילאנו. ברני ארדוב
עדיין לא חוזר לשחק. סופוקליס שחורציאניטיס/ברני ארדוב

מכבי מגיעה למשחק ללא הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס שמחכה להחלטת בית הדין של איגוד הכדורסל בעניינו, ואת מקומו בסגל תופס אנדריאה ז'יז'יץ'. אחרי השלמת החגיגות מההעפלה לפיינל פור, מדדו הצהובים חליפות חגיגיות לקראת האירוע שייערך במילאנו. את האימון שלהם ערכו הצהובים בהרכב מלא, כולל סופו, כמו גם ג'ייק כהן ששב לאימונים מראשון לציון ואף צפוי לפתוח את העונה הבאה בצהוב.

עוד לפני האימון אמר בלאט: "אנחנו חושבים כרגע על חיפה, אבל כמובן שאנחנו חושבים גם על הפיינל פור ועורכים את מדידת החליפות המסורתיות לקראת האירוע. כרגע השגנו את כל המטרות שלנו, החבר'ה עשו כאן משהו, לקחנו את גביע ווינר לפני העונה, השגנו בינתיים את כל מה שרצינו ביורוליג ואת גביע המדינה, אך יש עוד מטרות. החבר'ה שלנו לא נכנסים לסחרור והם יודעים את זה. אנחנו לא מאבדים את הראש. המשחק מול חיפה חשוב לנו מאוד. אמנם לא היה לנו הרבה זמן להתכונן לחיפה בגלל המשחק החשוב והסדרה מול מילאנו, אבל אנחנו מבינים את החשיבות לקראת המשחק ונבוא עם כל מה שיש לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עבור מכבי חיפה המשחק נגד הצהובים הוא לפרוטוקול בלבד. הקבוצה של דני פרנקו כבר הבטיחה בשבוע שעבר את המקום השלישי בבית העליון ותשחק בסדרת רבע גמר הפלייאוף, שתצא לדרך ביום שבת, מול עירוני נס ציונה. הירוקים נמצאים בתקופה טובה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ויודעים שאם הם ימשיכו בכושר הנוכחי גם במשחקי הפלייאוף, הם עשויים לחזור ליד אליהו גם בהמשך העונה.

"כל המשחקים שלנו נגד מכבי תל אביב היו צמודים ומרתקים, ואני בטוח שגם המשחק מחר יהיה קשה מאוד", אמר מורן רוט לקראת ההתמודדות. "הם רוצים לנצח כדי להבטיח את המקום הראשון בליגה, ואנחנו רוצים לנצח כדי להגיע במומנטום חיובי לקראת הפלייאוף".

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
"הם רוצים לנצח כדי להבטיח את המקום הראשון בליגה, ואנחנו רוצים לנצח כדי להגיע במומנטום חיובי לקראת הפלייאוף". מורן רוט/מגד גוזני

המספר הנוסף

18 - ניצחונות השיגה עד כה חיפה העונה, הכי הרבה בהיסטוריה של המועדון בעונה סדירה.

25.9 - נקודות מדד רושם דונטה סמית' העונה בממוצע, הכי הרבה בליגת העל.

46.4 - אחוז מחוץ לקשת העונה ליוגב אוחיון, שמדורג במקום השני באחוזי השלשות בליגה אחרי ג'וש דאנקן.

יעמוד למבחן: אדנריאה ז'יז'יץ'. הסנטר הקרואטי ינסה להוכיח שהוא מסוגל להיכנס לנעליו של שחורציאניטיס לפחות במשחקי הליגה עד שיחזור מההשעייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully