וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד שני ברציפות לשאלקה, שנשארה שלישית

הקבוצה מגלזנקירשן נוצחה 1:0 על ידי מנשנגלדבאך משער של פטריק הרמן (35). הפער מלברקוזן: 3 נק'. הפסד נוסף להמבורג

המחזור ה-34 בגרמניה הושלם היום (ראשון) עם שני משחקים, ובמוקד עמדה ההחמצה של שאלקה להבטיח את המקום השלישי שהיה מבטיח לה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. הקבוצה מגלזנקירשן הפסידה 1:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך שעשתה צעד חשוב בדרך להבטחת מקומה באירופה בעונה הבאה. אוגסבורג ניצחה 1:3 את המבורג שממשיכה לשקוע בתחתית.

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

הקבוצה של יאן קלר נקלעה למשבר בזמן הכי פחות טוב מבחינתה, ושבוע אחרי ההפסד לשטוטגרט, שאלקה ספגה הפסד נוסף שמקטין את הפער בינה לבין לברקוזן הרביעית לשלוש נקודות בלבד כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. שאלקה ייצרה לא מעט הזדמנויות מסוכנות ליד השער, אבל המשחק הוכרע בזכות שער של פטריק הרמן בדקה ה-35 שקיבל כדור מרפאל ובעט מקצה הרחבה פנימה. בזכות הניצחון, הקבוצה של לוסיאן פאברה שמה קץ לרצף שני המשחקים ללא ניצחון ומתקדמת למקום השישי שמוליך לליגה האירופית.

פטריק הרמן שחקן מנשנגלדאבך חוגג. GettyImages
מתקרבים לאירופה. חרמן חוגג/GettyImages

אוגסבורג - המבורג 1:3

המבורג מעולם לא ירדה ליגה ב-51 שנות הבונדסליגה אך העונה ייתכן מאוד שהקבוצה של סלומקה תעשה את דרכה לבונדסליגה השנייה לראשונה בתולדותיה אחרי הפסד שלישי ברציפות. בהמבורג קיוו שחילופי המאמנים יועילו ושסלומקה יצליח להפיח רוח חיים במועדון אך נראה כי שום דבר לא ימנע מהקבוצה לרדת או במקרה הטוב להגיע למבחנים נגד הירידה. חליל אלטינטופ היה כוכב המשחק הזה עם צמק מהיר בדקות ה-6 וה-32. אנדרה האן קבע 0:3 לפני שהייקו וסטרמן הבלם צימק ל-3:1 עוד לפני המחצית וקבע למעשה את תוצאת הסיום. בעקבות ההפסד הזה המבורג נותרה במקום ה-16 בליגה שמוליך למבחנים בתום העונה ורחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו רק שש נקודות בקופה. החדשות הרעות מבחינת הקבוצה של סלומקה הן שבמחזור הבא היא מארחת את באיירן מינכן האלופה ותסיים את העונה עם משחק ביתי קשה מול מיינץ החזקה שנאבקת על מקום בליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הייקו וסטרמן שחקן המבורג מאוכזב. GettyImages
הפנים אומרות הכול. וסטרמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully