וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס תוקף את מוריניו, למפארד מנחם את ג'רארד

מאמן ליברפול ביקר את הבונקר של צ'לסי. למפארד: "לא רגע יפה לסטיבי". פלגריני: "עכשיו נראה אם נצליח לעמוד בלחץ"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי עם ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. רויטרס
"צ'לסי לא באה לכאן כדי לנצח". רוג'רס נגד מוריניו/רויטרס

ליברפול רשמה היום (ראשון) את אחד ההפסדים הכואבים שלה העונה, כשהפסידה 2:0 לצ'לסי באנפילד. שגיאה קשה של סטיבן ג'רארד, שהחליק על הדשא, הביאה לכיבוש השער הראשון של דמבה בה (90), וויליאן חתם בתוספת הזמן, וליברפול יכולה לאבד את האליפות, למרות שהייתה טובה יותר, למרות שצ'לסי שיחקה בהרכב משני, למרות שהכחולים בעיקר התגוננו. אם זה לא הספיק, הרי שמיד לאחר מכן הגיע ניצחונה של מנצ'סטר סיטי על קריסטל פאלאס, 0:2, שקבע כי קבוצתו של מנואל פלגריני תזכה באליפות אם תנצח את כל המשחקים שלה עד לסיום העונה.

סטיבן ג'רארד (באדום), ליברפול, רודף אחרי דמבה בה, צ'לסי. רויטרס
בונקר? בה עוקץ/רויטרס

המאמן המנצח ז'וזה מוריניו חגג בסיום: "עכשיו אנחנו יכולים להגיד שניצחנו פעמיים את האלופה. אם זו תהיה ליברפול, ניצחנו אותה פעמיים. אם זו תהיה סיטי, ניצחנו אותה פעמיים. עם שלוש הנקודות האלה, נצטרף עוד נקודה כדי להבטיח את המקום השלישי. זו הייתה עונה טובה עבורנו, והתפתחנו בהרבה מובנים. סיטי או ליברפול יזכו בתואר, כך שאין לנו מה לחגוג.

"ברור שהרבה אנשים ציפו שנגיע הנה ונפסיד 3:0 או 5:0, הרבה אנשים חשבו שזה יהיה בלתי אפשרי עבורנו להשיג את התוצאה הזאת. אבל הבחורים נתנו הצגה מדהימה, כך שאני שמח בשבילם ובשביל האוהדים. זו הרוח שאנחנו מחפשים בצ'לסי".

מנגד, מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס המאוכזב ביקר את המערך של צ'לסי: "אם אתה לא כובש שער מוקדם במשחק כזה, אתה מאפשר ליריב להרים ראש. זה היה ברור שהם לא באו לנצח כאן, עם בזבוזי הזמן ועוד. השחקנים שלנו נתנו הכול, אבל היה חסר לנו טיפה מזל.

"אני לא חושב שזאת טקטיקה פשוט להציב את כל השחקנים מאחורי הכדור. אתה יכול תמיד להגיד לכולם לחזור אחורה ולהתייצב על מפתן הרחבה.

"אנחנו עדיין שתי נקודות מעל קבוצה שהשקיעה הון מטורף. אם ננצח את שני המשחקים שנותרו לנו נסיים מעליהם, ואז נראה מה עם סיטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטיבן ג'רארד, ליברפול. GettyImages
הגיבור הטרגי. ג'רארד/GettyImages

פרנק למפארד תמך בחברו לנבחרת סטיבן ג'רארד, שהחלקה שלו הביאה לשער הראשון של צ'לסי: "זה יכול לקרות לכל אחד. בין אם ליברפול תזכה באליפות או לא, זה לוקח כלום מהשחקן שהוא. הוא הנהיג אותם כל העונה. ברור שזה לא רגע יפה".

על הביקורת על הסגנון של צ'לסי אמר למפארד: "זה המשחק, שיחקנו כדי לנצח. זכינו בתארים בעבר, ואנחנו יודעים מה נדרש כדי להשיג אותם. אם אנחנו נוסעים למשחקים ומוצאים דרך לקחת אותם, זה מה שנמשיך לנסות לעשות. נגד ליברפול בבית היינו נהדרים ותקפנו. כשאנחנו יכולים לעשות את זה, אנחנו עושים את זה. כדי לקחת אליפות, צריך גם הגנה וגם התקפה".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
עכשיו הכדור בידיים שלהם. פלגריני/GettyImages

פלגריני: "אנחנו רק חושבים על אברטון עכשיו"

המנצחת הגדולה של הערב הזה היא ללא ספק מנצ'סטר סיטי, שלא רק נהנתה מההפסד של ליברפול, אלא גם עשתה בעצמה את העבודה עם 0:2 על קריסטל פאלאס בלונדון. "אמרתי לשחקנים שלי לא לחכות לתוצאה מליברפול, אבל עכשיו זה תלוי במה שנעשה בעתיד", אמר מנג'ר סיטי, מנואל פלגריני. "כרגע, אנחנו במקום השלישי. לליברפול יש שלוש נקודות יותר, לצ'לסי נקודה אחת יותר. אנחנו צריכים לנצח, אם נעשה את זה, נראה".

פלגריני נשאל האם הוא דוחק בשחקניו להבקיע יותר בכדי לשפר את מאזן השערים ואמר: "אנחנו לא חושבים כרגע על הפרש השערים, אנחנו חושבים רק על אברטון במחזור הבא. אני חוזר ואומר: תמיד אמרתי שכל הקבוצות הגדולות צריכות לעמוד בלחץ כדי לזכות בתואר, ואנחנו קבוצה גדולה, בדיוק כמו ליברפול, צ'לסי, ארסנל או יונייטד. עכשיו נראה אם נצליח להתמודד עם הלחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully