וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' סיימה ב-1:1 מול סושו, האליפות תחכה

קבאני כבש למוליכה, אבל עצמי אומלל של טיאגו סילבה קבע חלוקת נקודות ודחה את החגיגות. ליל קרובה למקום השלישי

אסקיאל לאבצי אדינסון קבאני פריס סן ז'רמן חוגגים שער. רויטרס
שער שלא הספיק. קבאני ולאבצי חוגגים/רויטרס

פריס סן ז'רמן קיוותה מאוד לזכות כבר היום (ראשון) באליפות צרפת השנייה ברציפות שלה והרביעית בכלל בתולדות המועדון, אבל היא תיאלץ לחכות, לפחות שבוע אחד נוסף, אחרי שסיימה רק ב-1:1 בחוץ מול סושו החלשה. ליל התקרבה להבטחת המקום השלישי שמבטיח מקום במוקדמות ליגת האלופות אחרי ניצחון 1:2 על בורדו. ליון החמישית הביסה 1:4 את באסטיה.

בלס מטוידי פריס סן ז'רמן בין שחקני סושו. AP
סושו נתנה פייט, מטוידי הלך לאיבוד/AP

סושו - פריס סן ז'רמן 1:1

הכול כבר היה ערוך ומוכן לחגיגות האליפות והקבוצה של לורן בלאן ידעה שהיא זקוקה לניצחון כדי להבטיח את הזכייה בתואר השני ברציפות שלה והרביעי בתולדותיה, אבל לסושו, שנאבקת על מקומה בליגה, היו תכניות אחרות ובזכות הנקודה שהשיגה היא נמצאת כעת במרחק של ארבע נקודות בלבד מתחת לקו האדום, כשנותרו לה עוד שלושה מחזורים לנסות ולהישאר בליגה הבכירה.

בדקה ה-24 עלו האורחים ליתרון יפה. טיאגו מוטה שלח כדור ארוך לעברו של אדינסון קבאני והאורוגוואי הוריד, הכין לעצמו ושלח לרשת. אלא שבדקה ה-56 עבר המזל לצד השני. השוער סלבטורה סיריגו הדף כדור גובה היישר לתוך החזה של טיאגו סילבה ומשם זה הלך פנימה. שער עצמי אומלל ופ.ס.ז' תחכה עוד קצת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בפטימבי גומיס שחקן ליון (מימין) עם ג'ימי בריאן. רויטרס
רוצה את המקום הרביעי. גומיס/רויטרס

ליון - באסטיה 1:4

ליון ממשיכה את המאבק שלה על מקום בליגה האירופית בעונה הבאה והשיגה ניצחון מאוד בשאיפותיה להשיג את המקום הרביעי על חשבון סנט אטיין יריבתה הגדולה. בפטימבי גומיס פתח את ההצגה המקומית עם שער כבר אחרי 14 דקות. נביל פקיר האלג'יראי הכפיל בדקה ה-23 ובישל לבקארי קונה את השלישי בדקה ה-50. אלכסנדר לקאזט הלוהט התכבד עם הרביעי בדקה ה-64. ג'יאני ברונו רק צימק בתווך (47). ליון צימקה את הפער מסנט אטיין לשתי נקודות בלבד בעקבות הניצחון הזה. במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ קשה מאוד בוולודרום מול מארסיי, גם לה יש עדיין סיכוי לתפוס את הרכבת לאירופה.

ליל - בורדו 1:2

הקבוצה של רנה ז'יראר עשתה הערב צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום השלישי בצרפת שמבטיח מקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה עם ניצחון מרשים שמחזיר את הקבוצה לעניינים אחרי התיקו בשבוע שעבר נגד מארסיי. בכך ליל מקדימה כעת את סנט אטיין בשבע נקודות (תשע נקודות נותרו בקופה). סלומון קאלו נגח את שער היתרון כתוצאה מכדור קרן שהגביה לאיזור הרחבה פלורן בלמון. ריאן מנדס הכפיל מבעיטה מקרוב (68), אבל בורדו שאיבדה עניין בליגה צימקה בדקה ה-71 עם פנדל מוצלח של ז'וסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully