וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף נקטע: ריאל מדריד הפסידה לולנסיה 110:105

אחרי 27 ניצחונות רצופים בליגה, גם הבלאנקוס נעצרו על ידי השנייה בטבלה. 15 לסאטו. ברצלונה הביסה את פואנלברדה

סרחיו יול ריאל מדריד כדורסל. GettyImages
23 נקודות שלו לא הספיקו. יול/GettyImages

אחרי 27 ניצחונות רצופים, ומספר מכובד של שיאים שנשברו, גם לריאל מדריד יש הפסד ראשון בעונה בליגה הספרדית בכדורסל. הבלאנקוס הפסידו היום (ראשון) בבית בידי ולנסיה המצוינת במה שהיה המשחק בין הראשונה לשנייה. לפני שהן עלו לפרקט, שתי הקבוצות רשמו ביחד מאזן של 3:52 בליגה - 94.5% אחוזי הצלחה - שקבעו כי מדובר על הנייר במפגש הכי טוב בהיסטוריה של העונה הסדירה בספרד. על הפרקט, ולנסיה הוכיחה שהיא בהחלט יכולה להתמודד על האליפות מול ריאל, שספגה מעל 100 נקודות לראשונה זה חמש שנים בליגה הספרדית.

אחרי רבע ראשון שהסתיים ב-26:27 לטובת ריאל, האורחת של ולימיר פראסוביץ' פתחה מבערים, ברחה ליתרון דו ספרתי ולא הורידה רגל מהגז גם במחצית השנייה. לקראת הסיום ביצעה ריאל קאמבק וצימקה לפיגור חמש בלבד עשר שניות לסיום, אך זה היה מאוחר מדי. פחות משבועיים לפיינל פור, מסתבר שלריאל יש חומר למחשבה. ולנסיה, שעלתה למאזן 3:26, רחוקה רק שני ניצחונות מריאל במקום הראשון. רומיין סאטו הוביל את ולנסיה עם 17, ושלושה נוספים - ג'סטין דולמן, ולדימיר לוצ'יץ' וקשישטוף לברינוביץ' - הוסיפו 15 כל אחד. סרחיו יול קבע 23 נקודות למפסידה.

* ברצלונה, יריבתה של ריאל בחצי הגמר במילאנו, הביסה את פואנלברדה 63:81. הקטלאנים עדיין רחוקים מאוד מריאל וגם מולנסיה שבמקום השני, אך לפחות הפעם לא התקשו יתר על המידה, בזכות משחק טוב של המחליפים ג'ואי דורסי (11 נקודות, 10 ריבאונדים) וג'ייקוב פולן (14 נקודות). ארזם לורבק ומרסליניו הוארטס הוסיפו 12 נקודות כל אחד.

ג'ייקוב פולן שחקן ברצלונה. GettyImages
תרומה נאה מהספסל. פולן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully