וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואיס אנריקה המועמד המוביל לאימון ברצלונה

על פי ה"אל מונדו דפורטיבו", הקטאלנים בחרו מחליף למרטינו ומאמינים שאנריקה הוא האיש ל"בנייה המחודשת של המועדון"

לואיס אנריקה מאמן רומא. רויטרס
בדרך חזרה לברצלונה. אנריקה/רויטרס

ברצלונה כולה מבכה כמובן בימים האחרונים את מותו בטרם עת של טיטו וילאנובה, שאימן את הקבוצה במשך שנה. אלא שלצד האבל הכבד, הקבוצה מקטאלוניה, שעלולה לסיים את העונה הנוכחית ללא אף תואר משמעותי לראשונה מאז 2007/08, חושבת גם על העונה הבאה ולצד שמועות בלתי נגמרות לגבי רכש, כעת משהעונש בנושא הוסר, לפחות זמנית, ייתכן שדווקא סוגיית המאמן היא זו שתוכרע לראשונה.

ה"אל מונדו דפורטיבו", המתפרסם בברצלונה, מדווח היום (ראשון) כי המועמד המוביל לאמן את הקבוצה בעונה הבאה במקומו של טאטה מרטינו, שצפוי לעזוב, הוא לא אחר מאשר לואיס אנריקה.

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
מצא מאמן? ברתומאו/רויטרס

אנריקה, שמאמן העונה את סלטה ויגו, הוביל את הקבוצה מגליסיה לעונה סבירה והישארות בליגה. הוא כבר הצהיר בעבר על רצונו להישאר בסלטה עד לתום חוזהו במועדון, אולם נראה כי אם בבארסה אכן יחליטו ללכת על אנריקה, הם יסכימו לשלם את הפיצוי הקבוע בחוזה שלו מול סלטה: שלושה מיליון יורו.

המאמן בן ה-43 גדל בספורטינג חיחון והחל את הקריירה בריאל מדריד, לפני שעשה את המעבר אל היריבה הכי גדולה. הוא שיחק בבארסה בין 1996 ל-2004, 300 משחקים בסך הכול וכבש 109 שערים. ביוני 2008 התמנה למאמנה של ברצלונה ב', כמחליפו של פפ גווארדיולה שקודם לקבוצה הבכירה של המועדון. אחרי שלוש שנים בתפקיד עזב אנריקה ועבר לאמן את רומא, אולם פוטר לאחר 11 חודשים בלבד בשל חוסר הצלחה. כאשר טיטו וילאנובה המנוח עזב את תפקידו בברצלונה בתחילת העונה הנוכחית, אנריקה הוזכר כמועמד, אך בקבוצה החליטו לבחור אז במרטינו ואילו אנריקה נותר בסלטה.

על פי הדיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", בקבוצה מאמינים שאנריקה הוא האיש המתאים ל"בנייה המחודשת" של המועדון, כפי שהגדיר את המצב הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. שם נוסף שעלה כמועמד לקבוצה הוא מאמן אתלטיק בילבאו, ארנסטו ולורדה, עמו עבד המנהל המקצועי של ברצלונה אנדוני זוביזארטה בעבר. אלא שולורדה, שמוביל את בילבאו למאבק על ליגת האלופות, ככל הנראה ירצה להישאר עם הבאסקים גם בעונה הבאה ולהוביל אותם גם בזירה האירופית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully