וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו: "כשמדובר ברונאלדו, אנחנו כבר רגילים להכל"

ריאל מתמוגגת מעוד הצגה של CR7, שמנפק מספרים דמיוניים לאחרונה. ראמוס: "נותרו לנו 4 משחקים, כל אחד הוא גמר"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
מישהו כבר מופתע? רונאלדו/AP

בניצחון על באיירן מינכן כריסטיאנו רונאלדו היה נראה עצור, אבל כנראה שזה היה רק עניין של זמן עד שיחזור להציג את היכולת האדירה שלו. CR7 כבש אמש (שבת) צמד בבעיטות נפלאות והוביל את ריאל מדריד ל-0:4 על אוסאסונה, רגע לפני הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן.

רונאלדו ממשיך לשבור שיאים. אמש הוא כבש את שערו ה-100 בסנטיאגו ברנבאו, וכן הפך לשחקן הראשון בתולדות ריאל מדריד שכובש לפחות 30 שערי ליגה בארבע עונות רצופות, ממש כמו ליאונל מסי בברצלונה. עד כמה גדולה ההשפעה שלו על ריאל? אתמול הייתה זו הפעם ה-40 בה ריאל מנצחת 0:4 או יותר בעידן כריסטיאנו רונאלדו. בספרד מתמוגגים מהמספרים הנפלאים שלו. ב'אס' המדרידאי צוין כי מאז שב מהשעיה, רונאלדו סיים משחק אחד בלבד מבלי שכבש. ב-11 המשחקים האחרונים הוא כבש 13 שערים, ובסך הכל מאזנו עומד על 51 שערים ב-45 משחקים (ממוצע של 1.13 שערים למשחק).

ריאל מדריד הביסה 0:4 את אוסאסונה

גארת' בייל, סרחיו ראמוס שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
גם הוא היה שותף לחגיגה. ראמוס/AP

ריאל ממשיכה לסגור על יריבתה העירונית, אתלטיקו מדריד, בקרב על האליפות. הבלאנקוס מרוחקים כעת שלוש נקודות בלבד מהקולצ'ונרוס, שיתארחו הערב למשחק חוץ קשה אצל ולנסיה. "אנחנו שמחים מאוד", אמר סרחיו ראמוס, שגם היה שותף לחגיגה אמש וכבש את שערו השני העונה. "עכשיו נצטרך להמשיך באותה דרך עד סוף העונה. יש לנו עוד ארבעה משחקי גמר עד סוף העונה ואנחנו רוצים לנצח את כולם". לריאל נותרו עד ארבעה משחקי ליגה קלים, יחסית, עד תום העונה - ולנסיה, ויאדוליד, סלטה ויגו ואספניול.

"עכשיו אפשר להתחיל על לחשוב על ליגת האלופות", הוסיף ראמוס. "צריך לתת הכל, אנחנו משחק בשביל להשיג מקום בגמר".

"היה לי קשה, אבל אני שמח לחזור", התייחס מרסלו לחזרתו למגרשים לאחר החלמה מפציעה. "אני עובד קשה כדי לתרום לקבוצה, אני רוצה לשחק בכל משחק אבל זה כבר תלוי בהחלטה של המאמן. רונאלדו? כשמדובר בו, אנחנו כבר רגילים להכל. הוא כבש שני שערים נפלאים".

לסיום, מרסלו התייחס למותו של טיטו וילאנובה, שממשיך להעסיק את ספרד. "הוא שימש דוגמא לכל מה שטוב בכדורגל, אני מוסר את תנחומיי למשפחתו וחברו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מרסלו, ריאל מדריד. AP
מרסלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully