וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס: "לא ישנתי בלילה לפני". רוני: "היה מוזר"

המנג'ר הזמני של יונייטד התרגש: "אולי אפרוש עכשיו, עם 100 אחוז". רוני הוסיף: "הוא צריך להיות המנג'ר הבא שלנו"

ריאן גיגס מנג'ר זמני של מנצ'סטר יונייטד. AP
יומו הגדול. גיגס/AP

מנצ'סטר יונייטד הביסה אתמול (שבת) 0:4 את נוריץ', במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג. ויין רוני כבש צמד, חואן מאטה הוסיף עוד שניים משלו, אבל הסיפור הגדול היה כמובן על הקווים, שם עמד המנג'ר הזמני של השדים האדומים, ריאן גיגס, לאחר פיטוריו של דייויד מויס.

שלט לכבוד ריאן גיגס באולד טראפורד. AP
באולד טראפורד חגגו עם גיגס/AP

גיגס עצמו אמר: "זה היה יום מושלם. לכבוש רביעייה וגם לשמור על רשת נקייה. ההופעה של השחקנים הייתה מצוינת. הקהל קיבל אותי בצורה מדהימה. אולי אפרוש עכשיו, עם 100 אחוזי הצלחה... כולנו אכזבנו את עצמנו העונה, אבל יש כאן שחקנים מעולים. אי אפשר להסתפק רק במשחק טוב אחד".

גיגס הוסיף: "לא ישנתי בכלל בלילה שלפני המשחק. להשאיר שחקן כמו מאטה מחוץ להרכב זה קשה, זה משהו שמעולם לא נאלצתי להחליט בעבר. אני מנג'ר זמני, אבל גם אחד החברים של כולם לקבוצה ולהשאיר אותם בחוץ היה קשה. אמרתי לכל אחד אם הוא משחק או לא באופן אישי לפני המשחק וחלק היו מתוסכלים, בצדק. אבל ראיתם איך חואן הגיב כשהוא עלה למגרש, זו מקצוענות אמיתית. לא היה לי זמן להתאמן השבוע וגם לא הייתה לי אנרגיה לזה. אחזור להתאמן ביום שני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ויין רוני מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Laurence Griffiths, GettyImages
נהנה מהמשחק". רוני/GettyImages, Laurence Griffiths

ויין רוני הודה: "היה מוזר לשחק עבור מישהו שהיה חבר שלי לקבוצה בעשור האחרון. אבל עכשיו גיגסי הוא האחראי ואנחנו יודעים שהוא מאוד מנוסה כשחקן וגם היה חלק מצוות האימון לאורך העונה הזו. הוא בנוי להיות מנג'ר וכל הקבוצה שלנו רואה את זה. רואים את זה בדרך בה הוא טיפל בדברים מאז שהוא התמנה לתפקיד. לנצח עבורו זו הרגשה נפלאה. יש לו את כל מה שצריך כדי להיות המנג'ר הבא של הקבוצה, אבל ההחלטה לגבי זה תלויה בהנהלה ובגיגסי עצמו".

על המשחק עצמו אמר רוני: "ידענו שיהיה קשה, כי נוריץ' נאבקת על חייה בליגה. העובדה שכבשנו לפני המחצית עזרה. ידענו שנהיה חייבים לכבוש שוב וברגע שעשינו זאת, שברנו אותם והיה קל יותר. עברנו שבוע קשה, אנחנו מבינים את השליליות שהייתה כלפינו, כקבוצה. זה כאב לנו ואנחנו רוצים לתקן את המצב. ברור לנו שאנחנו יותר טובים ממה שהראנו העונה. הראנו במשחק הזה שאנחנו קבוצה טובה וזה חשוב, גם בשלב זה של העונה".

חואן מאטה הוסיף: "עבורי, מדובר בתענוג לשחק תחת גיגס. הוא כולו מנצ'סטר יונייטד, הוא נולד כאן. תענוג להיות איתו במתחם האימונים מדי יום. מעכשיו ועד סוף העונה רק ננסה ליהנות מכך שאנחנו משחקים תחתיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully