וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אלמגרו הודח, חילארדו ונישיקורי בגמר

הספרדי, שהדהים את נדאל, נעצר בחצי הגמר. הקולומביאני והיפני יתמודדו על התואר. שראפובה ואיבנוביץ' בגמר שטוטגרט

הטניסאי הספרדי ניקולס אלמגרו. רויטרס
נעצר ברבע הגמר. אלמגרו/רויטרס

רק אתמול (שישי) חולל ניקולאס אלמגרו הפתעה ענקית כשהדיח את רפאל נדאל בטורניר ברצלונה והנחיל לו הפסד ראשון בטורניר מאז 2005. הערב הריצה של הספרדי המפתיע (6 בטורניר, 20 בעולם) הסתיימה, כשהוא בעצמו הופתע בידי סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני (65 בעולם), והודח בחצי הגמר אחרי הפסד 7:5, 6:3. היה זה ההפסד הראשון של אלמגרו לגילארדו אחרי שישה מפגשים שהסתיימו בניצחון.

חילארדו יתמודד לראשונה בקריירה בגמר טורניר ATP, שם יפגוש את קיי נישיקורי היפני (4 בטורניר, 17 בעולם), שגבר על ארנסט גולביס הלטבי 2:6, 4:6 בחצי הגמר השני. נישיקורי, שיגיע כפייבוריט לגמר בקטאלוניה, יחפש תואר שני העונה וחמישי בקריירה.

בגמר טורניר בוקרשט יתמודדו גרגור דימיטרוב הבולגרי (1 בטורניר, 16 בעולם) ולוקאש רוסול הצ'כי (2 בטורניר, 43 בעולם), שזכה בטורניר אשתקד. דימיטרוב, שיחפש תואר ATP שלישי בקריירה, העפיל לגמר בזכות הפרישה של יריבו, גאל מונפיס הצרפתי, הסובל מפציעה בברך. רוסול גבר 2:6, 6:3, 3:6 על רובין האס ההולנדי.

בגמר טורניר שטוטגרט תתמודדנה מריה שראפובה ואנה איבנוביץ'. הרוסיה (9 בעולם) גברה על שרה אראני 1:6, 2:6 בדרך לגמר שלישי רצוף בטורניר. בגמר הטורניר היא תחפש תואר 30 בקריירה. בגמר תפגוש שראפובה את הסרבית אנה איבנוביץ' (12 בעולם), שניצחה 3:6, 5:7 את בת ארצה ילנה ינקוביץ'. שראפובה, שכמו איבנוביץ' נמצאת בירידה מסוימת בקריירה, מובילה 3:9 במפגשי הראש בראש ביניהן.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. Alan Diaz, AP
תילחם על התואר בשטוטגרט. שראפובה/AP, Alan Diaz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully