וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה ועפולה עלו ל-0:1 בסדרות חצי הגמר

הקבוצה של רועי חגאי דרסה ללא קושי את עירוני רמת גן 75:93, הפועל עפולה שמרה על הבית כשגברה על קרית אתא 90:94

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
כמעט טריפל דאבל. מילר/ברני ארדוב

אחרי רבע גמר סוער במיוחד, החלו הערב (שבת) משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל, ולפחות כרגע, הרבה הפתעות אין. המועמדת המובילה לעלות, עירוני נהריה דרסה בקלות את עירוני רמת גן 75:93 ועלתה ליתרון 0:1, בעוד הפועל עפולה נאלצה לעבוד קצת יותר קשה ב-90:94 על אליצור קרית אתא.

אנטון שוטבין שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
ממשיכים לשייט אל הגמר. שוטבין/ברני ארדוב

עירוני נהריה - עירוני רמת גן 75:93 (0:1 לנהריה בסדרה)

אחרי שעלו ללא קושי לחצי הגמר, המשיכו שחקניו של רועי חגאי לדהור אל עבר הדבר האמיתי - הגמר. רמת גן עוד היתה בעניינים ברבע הראשון ואף הוליכה, אך רבע שני מטורף לחלוטין של נהריה בו קלעה 37 (!) נקודות הטיס אותה ליתרון 16 במחצית. החגיגה של המארחים נמשכה גם ברבע האחרון, היתרון צמח ל-26 הפרש ורמת גן הספיקה רק לצמק מעט עד לסיום. אם כך ייראה גם המשחק הבא, נהריה כבר יכולה להתחיל להתכונן לסדרת הגמר.

דינמה אודיקוסה הוליך את קלעי נהריה עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, אנטון שוטבין הוסיף 16 ונייט מילר היה קרוב לטריפל דאבל עם 15, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. את רמת גן הוליכו אדריאן גובנס ועמית תמיר (9 ריבאונדים) עם 18 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
חייבים להתעורר לפני המשחק השני. תמיר/ברני ארדוב

הפועל עפולה - אליצור קרית אתא 90:94 (0:1 לעפולה בסדרה)

בקושי רב הצליחה עפולה לחזור מפיגור 1:0 בסדרת רבע הגמר מול רמלה, והפעם היא פתחה דווקא ברגל ימין את חצי הגמר. ריימונד סאלי ואיתי גרינבוים נתנו מחצית ראשונה מצויינת והוליכו את המארחים ליתרון 6 במחצית. אלא שקרית אתא עלתה כמו מלוע של תותח מההפסקה, טסה ל-8:18 ותפסה מחדש את ההובלה. עפולה לא ויתרה וענתה עם צמד שלשות של גרינבוים וחלמיש ברבע האחרון בדרך ל-4:14 ויתרון 82:88 בתוך הדקה האחרונה. פארין צלף שלשה גדולה, אך גרינבוים וחלמיש קברו את הזריקות שלהם מהקו והשיגו את הניצחון היקר.

ריימונד סאלי סגר ערב מצויין עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ף אלן נתן משחק מפלצתי עם 19 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים, בעוד איתי גרינבאום וגיא חלמיש רשמו 17 נקודות כל אחד. לקרית אתא היה בעיקר את ג'רמי אלן עם 23 נקודות, סיימון פארין ותומר בר אבן תרמו 16 כל אחד.

איתי גרינבוים שחקן מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
הפעם הם שמרו על הבית. גרינבוים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully