וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "יש ירידת מתח, אבל זה יכול לקרות"

26.4.2014 / 22:10

בן חיים לא מתרשם מההפסד: "שום דבר לא יעיב על העונה המדהימה. הפנדל? קורה לגדולים ממני". סוזה: "דברים לא עבדו"

הפועל תל אביב מנצחת בדרבי את מכבי תל אביב, 26.4.2014/ONE

מכבי תל אביב תיאלץ לחגוג בפעם אחרת. בעקבות התיקו של הפועל באר שבע בסכנין, הצהובים ידעו שניצחון הערב (שבת) על הפועל תל אביב בדרבי יעניק להם את תואר האליפות ארבעה מחזורים לפני סיומה, אך נוצחו 3:1 ודחו את טקס ההכתרה. למרות זאת, תיקו או ניצחון על הפועל באר שבע בחוץ במחזור הבא, ייתן את האות לחגיגות של אליפות צהובה שנייה ברצף.

עומר דמארי כבש (6) מריבאונד מפנדל שהחמיץ, אוראל דגני הכפיל (11) בפצצה מחוץ לרחבה, וגילי ורמוט השחיל את השלישי (45) בעוד פנדל. ערן זהבי, שחזר מפציעה ונכנס כמחליף במחצית, צימק בדקה ה-58 בשער מצוין, אך מכבי תל אביב הסתפקה בזה ונעצרה. והפועל תל אביב? היא הולכת ומתקרבת אל עבר המקום הרביעי ורחוקה כעת 4 נקודות ממכבי חיפה ובני סכנין הדולקות אחריה.

1:3 להפועל תל אביב בדרבי, חגיגות האליפות נדחו

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוזה/ברני ארדוב

"ראשית, אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה של טיטו וילאנובה", פתח פאולו סוזה את דבריו לאחר המשחק. "לגבי המשחק - אני מסכים שהיום כל הפרטים הקטנים לא עבדו. הפועל תל אביב הייתה טובה יותר. התחלנו את המשחק טוב ושלטנו, במחצית הראשונה הייתה לנו הזדמנות לצמק וזה היה יכול לשנות את המשחק. במחצית השנייה חיפשנו שחקנים עם אומץ, עם גישה נכונה ועם שאיפות. היה יכול להיות גרוע יותר, והצלחנו לצמק. יכולנו להבקיע גם עוד שערים. טל בן חיים בעט את הפנדל לאחר החלטה קבוצתית. הוא מתאמן על פנדלים, ערן בדרך כלל בועט את הפנדלים, אבל בן חיים יצטרך להשתפר כי נזדקק לו בעתיד".

טל בן חיים הוסיף: "אפשר להגיד שהמשחק התחיל בצורה קטסטרופלית, התחלנו את המשחק הכי גרוע שיכול להיות, לא ככה רצינו לפתוח את המשחק. מעבר לזה שזה יכול היה להיות משחק ההכתרה, זה קודם כל דרבי ומשחק חשוב שרצינו לנצח. לא חושב שיש מה להוסיף. לא שיחקנו טוב. אם נגזר עלינו לחגוג בשבוע הבא או בעוד שבועיים, אז זה מה שיקרה. כבר שבועיים שאנחנו לא משחקים טוב, כל הדרך למה שאנחנו מנסים להשיג העונה רצופה גם ברגעים קשים. אי אפשר לתת להפועל לשטוף את הדשא ולעלות ל-0:3 במחצית הראשונה. אף אחד בחדר ההלבשה לא מדבר על מתי נחגוג. מה שכל העולם ואשתו מדבר, על מתי נחגוג, לא קשור אלינו. נכון שיש ירידת מתח, אבל זה יכול לקרות. אי אפשר כל העונה לנצח כל העונה. שום דבר לא יעיב על העונה המדהימה הזאת, בליגה ובאירופה".

לגבי היכולת: "לא חושב שלגמרי לא הופענו בחצי הראשון, עשינו טעויות שגרמו לשערים של הפועל. הם לא כבשו ממהלכי כדורגל גדולים. כשאנחנו משחקים נגד הפועל תל אביב, זה תמיד תלוי בנו. עשינו טעויות וברגליים שלו הפסדנו".

על הפנדל: "אם הייתי מצמק, אני מאמין שהמשחק יכול היה להסתיים בצורה אחרת. יכול להיות שלא. לקחתי אחריות והחמצתי, זה קורה גם לגדולים ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים חוגג. קובי אליהו
שומר על רוגע. בן חיים/קובי אליהו

20 אוהדים עוכבו או נעצרו משני מחנות האוהדים על התפרעויות, תגרות והתגרויות. בנוסף, כמה אוהדים של מכבי תל אביב, שרכשו כרטיסים ליציעים של הפועל. הם הוצאו מהאצטדיון ולא הורשו להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully