וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דריו שאריץ' נרשם לדראפט

עוד כישרון מבטיח בדרך ל-NBA: הקרואטי (19), שאמור להיבחר בסיבוב הראשון, יוותר על הצעות עתק מקבוצות פאר באירופה

הכדורסלן הקרואטי דריו שאריץ'. GettyImages
בדרך ל-NBA, ועכשיו זה סופי. שאריץ'/GettyImages

מומחי ה-NBA משוכנעים שהדראפט הקרוב הולך להיות אחד האיכותיים ביותר שנראו בשנים האחרונות, והערב (שבת) כישרון מבטיח נוסף הודיע על השתתפותו בחגיגה. דריו שאריץ', הנחשב לאירופי הבכיר בדראפט ולאחד הכישרונות הגדולים באירופה בשנים האחרונות, הודיע סופית ורשמית כי בניגוד להערכות המוקדמות, הוא יירשם ולא יסיר את מועמדותו זו השנה השנייה ברצף.

"דריו נרשם לדראפט, וזה סופי, אבל זה לא אומר שהוא הולך לשחק ב-NBA בעונה הבאה", צייץ סוכנו, מישקו רזנטוביץ'. "בכלל, יכול להיות שעוד יהיו כל מיני שינויים ושההחלטה שלו תשתנה. הדדליין למשיכת השם שלו מהדראפט הוא ב-16 ביוני".

בשבועות האחרונים צצו שמועות לפיהן שאריץ', שכבר דחה את רישומו לדראפט בשנה שעברה למרות שאמור היה להיבחר בסיבוב הראשון, יחתום באנדולו אפס על חוזה עתק וארוך טווח, ובכך ימנע שוב ממעבר לליגה הטובה בעולם. על פי דיווח של כתב ESPN צ'אד פורד מחודש מרץ, הגארד/פורוורד הצעיר כבר סיכם לשלוש שנים בקבוצת הפאר הטורקית, וצפוי היה להשתכר כ-8.2 מיליון דולר לאורך התקופה.

אגב, הטלנובלה סביב שאריץ' נמשכת, ואביו, ששימש בעבר כסוכנו, מתנגד נחרצות למהלך ואף התבטא בתקשורת הקרואטית באומרו כי "דריו חייב להישאר בשנתיים-שלוש הקרובות באירופה, לצבור נסיון ביורוליג ורק לאחר מכן לעבור ל-NBA".

שאריץ' (19, 2.08 מטר) מדורג נכון להיום במקום התשיעי של תחזית דראפט 2014 באתר 'דראפט אקספרס' ו-18 באתר 'NBA דראפט'. הוא נחשב לאירופי הבכיר שאמור להירשם בדראפט הקרוב. לפני כחודשיים נבחר על ידי פיב"א לשחקן הצעיר המצטיין של 2013. בסוף השבוע האחרון הוא הוביל את קבוצתו, ציבונה זאגרב, חזרה ליורוליג ולגמר הליגה האדריאטית אחרי ניצחון על הכוכב האדום בלגרד, בו הצטיין עם 21 נקודות, 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

העונה הקרואטי מעמיד ממוצעים של 16.4 נקודות (56 אחוז ל-2, 32 אחוז ל-3, 67 אחוז מהעונשין), 9.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק בליגה האדריאטית ו-13 נקודות (51 אחוז ל-2, 30 אחוז ל-3, 78 אחוז מהעונשין), 8.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק ביורוקאפ.

צפו בשאריץ' רושם טריפל דאבל במשחק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully