וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לקולאוטי, תיקו לבניון, רפאלוב בפסגה

החלוץ כבש בהפסד אנורתוזיס 4:3 לא.א.ל לימסול. קשר ק.פ.ר פתח ב-1:1 מול מילוול, קשר ברוז' לא שותף ב-1:3 על לוקרן

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג שער משמאל( לצד צ'רלי אוסטין). GettyImages
הכובש צ'רלי אוסטין עם יוסי בניון/GettyImages

יוסי בניון שיחק הערב (שבת) 63 דקות בהרכבה של ק.פ.ר, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי נגד מילוול במחזור ה-45 של ליגת המשנה באנגליה. קפטן נבחרת ישראל יצר שני מצבים לצ'רלי אוסטין וראבל מוריסון לפני שהוחלף, וראה מהספסל את אוסטין כובש בדקה ה-78. אלא שמילוול איזנה בתוספת הזמן עם שער של סקוט מאלון והשיגה לעצמה נקודה חשובה במאבקי התחתית. ק.פ.ר ניצבת במקום הרביעי ותמתין למחזור הסיום של העונה הסדירה כדי לדעת מי תהיה יריבתה בפלייאוף.

* רוברטו קולאוטי כבש את ה-1:1 עבור אנורתוזיס מול שער ריק, לאחר שניצל טעות בהגנת א.א.ל לימסול, אבל לימסול התאוששה וניצחה 3:4 בתום משחק דרמטי. 90 דקות לקולאוטי, עמית בן שושן החליף את משה אוחיון בדקה ה-82.

* ליאור רפאלוב חגג את יום הולדתו ה-28 עם עלייה זמנית למקום הראשון בליגה הבלגית, אך לא נטל חלק בניצחון של קלאב ברוז' 1:3 בלוקרן. רפאלוב ישב על הספסל וראה את המחליפים איידור גודיונסן (62) וטום דה סוטר (68) כובשים לזכות ברוז' ומוחקים את הפיגור, כשהפולני ולדמאר סובוטה חתם בתוספת הזמן אחרי שבישל את שני הראשונים. כעת לברוז' 42 נקודות במקום הראשון לעומת 40 של סטנדרד ליאז' וגיא לוזון, שיתארחו מחר אצל אנדרלכט.

* תומר חמד השלים 90 דקות בהרכבה של מאיורקה, שהפסידה 1:0 לאלאבס בקרב תחתית ונותרה רק שלוש נקודות מעל הקו האדום בליגה הספרדית השנייה. חמד רשם החמצה גדולה מול שער ריק בדקה ה-76, ושלוש דקות לאחר מכן אלאבס הענישה עם שער הניצחון. דודו אוואט ישב על הספסל ולא שותף.

* עודד גביש לא נכלל בסגל של שלאסק ורוצלאב, שניצחה 0:1 בפלייאוף התחתון בליגה הפולנית את זגלבי לובין. מרקו פאישאו הפורטוגלי, החלוץ שסיכם בהפועל חיפה ואז התחרט, כבש לזכות שלאסק בדקה ה-88.

* ביברס נאתכו המורחק ראה את חבריו לפאוק סלוניקי מובסים בגמר הגביע היווני מול פנאתינייקוס 4:1. מרקוס ברג כבש צמד (15, 50), ניקולאוס קארליס הוסיף (53), זבונומיר ווקיץ' צימק בפנדל (70), לפני שברג השלים שלושער ענק (88).

* אבי ריקן לא היה בסגל של פ.צ. ציריך, שהפסידה 2:1 בביתה ללוצרן.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות, חנן ממן נכנס כמחליף בדקה ה-74, בוורן הפסידה 4:2 לליארסה בחוץ בפלייאוף האמצעי בבלגיה.

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג שער. GettyImages
ק.פ.ר מתכוננת לפלייאוף. בניון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully