וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע גליל עליון עלתה לגמר הליגה הבלקנית

אלופת השנתיים האחרונות של המפעל התפוצצה עם רבע אחרון גדול על סיגל פרישטינה מקוסובו בדרך ל-74:86. בוינטון קלע 20

שחקן הפועל גלבוע/גליל, קני בוינטון. ברני ארדוב
רבע אחרון גדול של הגלבוע. בוינטון/ברני ארדוב

בשנתיים האחרונות נפגשו הפועל גלבוע/גליל עליון ולבסקי סופיה במעמד הגמר של הליגה הבלקנית ופעמיים, ידה של הקבוצה הישראלית היה על העליונה. הערב (שישי) הבטיחה החבורה של שרון דרוקר שגם השנה זה יהיה גמר המפעל, אחרי שניצחה את סיגל פרישטינה מקוסובו 74:86, בעיקר בזכות רבע אחרון גדול של 10:27.

גלבוע עלתה עם סימס, טישמן, שמחון, ג'קסון ורובינסון בחמישייה. היריבה פתחה היטב והובילה 11:17 באמצע הרבע הראשון, אותו סיימה ב-19:21. הקבוצה מקוסובו עלתה ברבע השני ל-19:26, אבל גלבוע חזרה וסוף כל סוף עלתה ליתרון 34:35, לקראת סיום המחצית, שנגמרה דווקא ב-37:41 לפרישטינה, משלשה שתי שניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה.

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר. ברני ארדוב
בדרך לזכייה שלישית ברציפות? דרוקר/ברני ארדוב

הנדנדה נמשכה ואף קבוצה לא הצליחה לפתוח פער של יותר מכמה נקודות גם ברבע הבא, אותו סיימה הקבוצה מקוסובו בריצה שהובילה אותה ל-59:64. גלבוע לא אמרה נואש וסל של ג'קסון העלה אותה ל-64:67, שתיים וחצי דקות בתוך הרבע האחרון. משם, גלבוע כבר לא הביטה לאחור וטסה ליתרון דו ספרתי, בדרך לניצחון הגדול.

קני בוינטון הוביל את הגלבוע עם 20 נקודות, ג'רלד רובינסון קלע 18, דשון סימס קלע 16, עמית שמחון וטוני יאנגר 13 כל אחד ואילו ריק ג'קסון סיים עם שש.

בגמר תפגוש הקבוצה של שרון דרוקר את לבסקי סופיה, יריבתה במעמד התואר בשלוש השנים האחרונות, שניצחה 85:94 את BC בלקאן אחרי הארכה. ברנדון הית' היה הקלע המוביל עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'ומיין ג'ונס הוסיף 16 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully