וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: תיקו בדרבי של ראשון בפתיחת חצי הגמר

מכבי והפועל נפרדו ב-25:25 מרתק, שהבטיח שהסדרה תלך למשחק שלישי ומכריע. מכבי ת"א ביתרון אחרי 23:28 על מוצקין

אמיר לנגליב מכבי ראשון לציון כדוריד. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
הקרב על עיר היין. אמיר לנגליב/יועד כהן, איגוד הכדוריד

שתי סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד יצאו לדרך הערב (שישי). בראשון לציון, הדרבי הסתיים ב-25:25 מרתק, מה שכבר עכשיו מבטיח משחק שלישי ומכריע, בשישי הבא. מכבי תל אביב, שסיימה את העונה במקום הראשון בטבלה, ניצחה את קרית מוצקין 23:28 ועלתה ל-0:1. המשחק הבא בסדרות ייערך ביום שלישי.

הדרבי של ראשון כאמור, הבטיח וקיים. מכבי עלתה ל-2:5 ובהמשך גם ל-4:8, אבל הפועל חזרה לשוויון 13:13 בהפסקה. האדומים המשיכו במומנטום ואחרי אדום ישיר של אנדריי סטאריך, עלו כבר ל-19:22, אבל יואב נאמן איזן ל-22:22, עשר דקות לסיום. במאני טיים, שתי הקבוצות היו יכולות לנצח, אולם עוז חממי קבע שוויון שהחזיר את הפועל ממינוס שני שערים וכך זה גם נגמר. אבישי סמולר וחממי כבשו שבעה כל אחד להפועל, גל אברהם הוביל עם שישה שערים את מכבי.

מכבי תל אביב נעזרה בצמד הסרבים שלה, בויאן בוטוליה ונובאק בוסקוביץ', שכבשו שמונה שערים כל אחד, בדרך לניצחון די נוח. טונדיי עבדול ראשיד הוביל את מוצקין עם שביעייה. במשחקי המבחן על ההישרדות/עלייה לליגת העל: אס"א תל אביב - מכבי רעננה 17:32 (הגומלין בשלישי). גלעד מאור סיים את תפקידו כמאמן א.ס. רמת השרון אחרי עונה שהסתיימה במקום השמיני וברבע גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully