וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בטורניר ברצלונה: רפאל נדאל הודח ברבע הגמר

אחרי הכישלון במונטה קרלו, השור ממאיורקה שוב הופתע, הפעם ע"י אלמגרו שניצח 6:2, 6:7, 4:6. נדאל הפסיד בטורניר לראשונה מאז 2005

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. Manu Fernandez, AP
הפנים אומרות הכול. נדאל/AP, Manu Fernandez

רבעי הגמר בטורניר ברצלונה נערכים הערב (שישי) ובמשחק המרכזי, הדרבי הספרדי, נפלה הפתעה ענקית. ניקולאס אלמגרו (6 בטורניר, 20 בעולם), העיף את הפייבוריט הגדול והמדורג 1 רפאל נדאל. אלמגרו ניצח בתום שעתיים ו-47 דקות של קרב טניס עיקש במיוחד ואחרי שחזר מפיגור מערכה, 6:2, 6:7 (5), 4:6. זהו ההפסד הראשון של נדאל בטורניר מאז 2005, אחרי 41 ניצחונות רצופים.

נדאל, שזכה בטורניר שמונה פעמים בתשע השנים הקודמות (ב-2010, הפעם היחידה בה לא זכה, הוא לא השתתף בגלל עייפות), פתח מצוין. הוא שבר במשחקון הפתיחה של המשחק, נשבר שוב, אבל שבר פעמיים נוספות ורץ לניצחון קל במערכה הראשונה. אלמגרו, שהפסיד לנדאל בכל אחד מעשרת המפגשים הקודמים ביניהם, כולל בגמר הטורניר של העונה שעברה, לא ויתר. הוא שמר בכוח על כל משחקוני ההגשה במערכה השנייה, לקח אותה לשובר שוויון וניצח אותו. במערכה השלישית נדאל נראה בדרך הנכונה ועלה ל-1:3, אבל אלמגרו התעורר לפתע, שבר במשחקון התשיעי ל-4:5 ולקח את המשחק הגדול הזה.

במשחקים נוספים ברבע הגמר, ארנסט גולביס הלטבי ניצח 1:6, 4:6 את טימורז' גבאשווילי וקיי נישיקורי היפני גבר 1:6, 3:6 על מארין צ'יליץ'.

הטניסאי הספרדי ניקולס אלמגרו. רויטרס
שבר את המחסום הפסיכולוגי. אלמגרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully