וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מ.ס. אשדוד: לסיים בטעם טוב

שתי הקבוצות משוחררות כמעט לחלוטין מלחץ (ש', 17:00). אביטן ובלו בחוד של קלינגר. בלדוט ימשיך לקבל את הקרדיט

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגת העל: ארבעה. הפועל רעננה מעולם לא הפסידה לאשדוד.

* רעננה ניצחה פעמיים (בבית ובחוץ העונה) וסיימה פעמיים בתיקו (בבית ובחוץ ב-09/10) מול אשדוד.

* רעננה עם שני ניצחונות רצופים – לראשונה בתולדותיה – מה שאומר שגם שלושה ניצחונות רצופים יהיו הישג חסר תקדים עבודה.

* רעננה מעולם לא השלימה שלושה ניצחונות בעונה על קבוצה כלשהי. אשדוד (השנה) ומכבי פתח תקוה (09/10) הפסידו לה פעמיים בעונה.

* מ.ס. אשדוד לא ניצחה בחוץ כבר למעלה משלושה חודשים – מאז 11.1.14, אז השיגה את ניצחון החוץ היחיד שלה העונה, מול רמת השרון.

נתונים: אתר דריבליסט

מפתחות והכנות:

הפועל רעננה:

על אף שכמעט הבטיחה בוודאות את הישארותה בליגה אחרי שגברה על בני יהודה בשבת האחרונה, בהפועל רעננה לא מקלים ראש במשחק, רוצים לסיים את העבודה ולהבטיח רשמית עוד עונה למועדון הקטן מהשרון בליגת העל. "המטרה שלנו היא ניצחון", אמר אחד השחקנים בקבוצה היום. "אנחנו רוצים להבטיח את המקום בליגת העל ולשים אפילו את הסיכוי הכי קטן שמשהו ישתנה מאחור".

המאמן מנחם קורצקי שהיה מרוצה מאוד מהיכולת של שחקניו בשבוע שעבר לא מתכנן שינויים בהרכב. המשמעות היא שאסי בלדוט ימשיך לקבל את הקרדיט מקורצקי אחרי השער החשוב שכבש בשבוע שעבר. לקראת העונה הבאה רעננה רוצה להשאיר בסגל את אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם ועמנואל אמבולה כשנראה שליליו ישוחרר בסוף העונה ואילו לגבי פרנסיס קסונדה עדיין מתלבטים בשרון.

מ.ס. אשדוד:

בקבוצה ממשיכים בספירה לאחור לקראת סיום העונה והיציאה לפגרה. אשדוד נמצאת בחוף מבטחים, הרחק מקלחת מאבקי הירידה בפלייאוף התחתון וכעת כל שנותר לשחקנים של ניר קלינגר הוא להופיע בצורה מכובדת וספורטיבית בשלושת המשחקים האחרונים.

בסך הכול, צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של קלינגר, למעט אולי גדי קינדה, שיצטרף לקבוצת הנוער הנאבקת על חייה בתחתית הליגה לנוער. הקשר רועי בקל חש הטבה משמעותית במצב הפציעה בשריר הארבע ראשי ועשוי לחזור לסגל. מעבר לכך ימשיך קלינגר עם אותה שלישייה במרכז השדה והיא תורכב מאלכסנדר דוידוב, מיכאל סירושטן וחאתם עבד אלחמיד. בחלק הקדמי אמורים תימור אביטן וירו בלו לפתוח יחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
לגמור את העונה כמו שצריך. קלינגר/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

הפועל רעננה: ממאדו צ'אם

היכולת הטובה של החלוץ מבחינה התקפית בשני המשחקים האחרונים הביאו לשני ניצחונות יקרים עבור רעננה. אם צ'אם ורעננה ימשיכו לתת את אותה תפוקה בחלק התקפי, הקבוצה ככל הנראה תחגוג בסיום עוד עונה בליגת העל.

מ.ס. אשדוד: חאתם עבד אלחמיד

הקשר הצעיר חזר לשחק לאחרונה למרות פציעה טורדנית בברכו. אלחמיד העדיף לדחות ניתוח שהוא אמור לעשות במיניסקוס, לסיום העונה, גם בשל החתונה שלו שתיערך בסוף החודש, אך בעיקר בשל רצונו לעזור לחבריו לסיים את העונה בטעם טוב.

ממאדו צ'אם, הפועל רעננה. ברני ארדוב
נמצא בכושר טוב. צ'אם/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבאייב, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, סער בנבנישתי, ממאדו צ'אם.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו (רועי משפתי), עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, עמירן שקלים, אלכסנדר דוידוב, מיכאל סירושטן, חאתם עבד אלחמיד, גיא צרפתי (בנצי מושל), תימור אביטן, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully