וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו: ירדן ג'רבי הודחה כבר בסיבוב השני

אכזבה גדולה לג'ודוקאית הבכירה שהפסידה לאגטה אוזדובה הפולניה. מוקי הודח בשמינית הגמר, גם וילדיקאן ואסף חן הודחו

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. איגוד הג'ודו,
לא כך היא רצתה לסיים את השבוע הזה. ירדן ג'רבי/איגוד הג'ודו

אחרי מדליית הארד שרשמה גילי כהן, אליפות אירופה בג'ודו נמשכה היום (שישי) עם אכזבה גדולה למחנה הישראלי בעקבות ההדחה של ירדן ג'רבי כבר בסיבוב השני של התחרות. האליפות שנערכת בצרפת לא האירה פנים לג'ודוקאית הישראלית שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם.

אחרי שבשנה שעברה זכתה ג'רבי במדליית הארד בבודפשט וב-2012 במדליית הכסף ברוסיה, ג'רבי קיוותה להשלים את התואר שחסר לה, ולמרות שההגרלה האירה לה פנים, היא לא הצליחה לעשות זאת. ג'רבי נכנסה לתחרות כבר מהסיבוב השני ופגשה את אגטה אוזדובה הפולניה שניצחה קודם לכן את לאורה סאלס לופס מאנדורה. ג'רבי לא הצליחה להשיג ניקוד בקרב שלה בעוד הפולניה רשמה יוקו שהספיק לה כדי לחגוג בסיום את הניצחון המפתיע.

?אני מאוכזבת מעצמי מאוד. לא ציפיתי לתחרות כזו, אבל כמה שהיה קשה אני יודעת ומבינה שתחרויות רעות הן חלק מהדרך", אמר ג'רבי. "נפלתי היום וזה רק יגרום לי להתאמן קשה יותר ולהיות חזקה יותר בהמשך. זה תמיד כיף יותר להיות בצד של המנצחת, אבל כנראה שמי לא יודע להפסיד לא ידע גם לנצח?.

אבל לא רק ג'רבי ירדה מאוכזבת. ליאור וילדיקאן (70 קילוגרם) הפסידה בסיבוב השני לברברה מאטיץ' הקרואטית שהשיגה מולה יוקו בחמש הדקות של הקרב. בגברים, שגיא מוקי (73 קילוגרם) הודח בשמינית הגמר אחרי שהפסיד בקרב השני שלו. תחילה הוא פגש את כריסטופר וולק הגרמני אותו הכניע באיפון ולאחר מכן הוא הפסיד באיפון לרוק דרקסיץ'. אסף חן (81 קילוגרם) שפגש בסיבוב השני את דייגו לימה הפורטוגלי הפסיד לו באיפון שהגיע באמצע הקרב.

שני ישראלים נוספים יתחרו ביום ראשון בקטגוריית המשקל של עד 90 קילוגרם. אלון ששון יפתח בסיבוב הראשון נגד כריסטיאן טוט ההונגרי ופטר פלצ'יק יתמודד נגד נבאלי האוקראיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully