וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור: "רוצה להאמין שנביא את האגרסיביות לפלייאוף"

25.4.2014 / 10:01

קפטן הפועל ת"א, שהחטיא זריקות נוחות מול ירושלים: "הייתי מוכן להחטיא עוד 10 זריקות, בתנאי שבמשחק הבא זה ייכנס"

הפועל תל אביב סיימה אמש (חמישי) את משחקי הבית העליון במקום הרביעי לאחר שהפסידה 81:76 להפועל ירושלים בבית. הקבוצה של ארז אדלשטיין ניצחה פעם אחת בלבד בבית העליון, ותחל את משחקי רבע גמר הפלייאוף ביום חמישי הבא נגד הפועל אילת החזקה כשהיא נמצאת במומנטום שלילי. למרות זאת, בהפועל מאמינים כי ניתן לעבור את אילת, ולהגיע לחצי גמר הפלייאוף.

ברייסי רייט כיכב ב-76:81 של ירושלים על הפועל ת"א

גרינברג בסיום: "הקבוצות של אדלשטיין משחקות חזק”

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
"אם הייתי דופק אחת יכול להיות שהמשחק יכול היה להתהפך". מתן נאור/ברני ארדוב

"זה פשוט לא נכנס", סיכם מתן נאור את המשחק המתסכל מבחינתו, כשהחטיא את כל 4 השלשות שלקח, כולל כמה פנויות במהלך הרבע הרביעי, "החטאתי זריקות פנויות וטובות, אם במשחק הבא זה ייכנס אז הייתי מוכן להחטיא עוד 10 זריקות היום. בגדול זה מה שהיה חסר לנו, אם הייתי דופק אחת יכול להיות שהמשחק יכול היה להתהפך".

נאור התייחס לסדרת הפלייאוף נגד אילת, ולמידת האגרסיביות שהפועל תל אביב מציגה, במיוחד לאחר שהפועל ירושלים הגיעה לקו העונשין 32 פעמים במשחק אמש, "בדרך כלל בפלייאוף מנסים לנקות את המשחק בהתחלה ורוצים לשמור על המשחק בשליטה, אבל זה לא קל לשופטים. לרוב בפלייאוף רואים מאבקים אגרסיביים והשופטים יודעים שצריך לדעת למתוח את האגרסיביות כמה שיותר. אני רוצה להאמין שנביא את האגרסיביות גם לפלייאוף גם אם ישרקו יותר שריקות, זה דבר חשוב בפלייאוף".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully